Endnu en skuffelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
13 svar
3 synes godt om
8. juli 2015

Kærlighediminmave

3+6 og negativ ingen symptomer overhovedet. Ikke engang ømme brystvorter efter ægløsning. Tror desværre godt jeg kan regne med menstruation imorgen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Kærlighediminmave

Jeps menstruationen kom på slaget nu skal vi forsøge uden hjælp en måned da klinikken har ferie  

Anmeld Citér

9. juli 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Jeps menstruationen kom på slaget nu skal vi forsøge uden hjælp en måned da klinikken har ferie  

Øv det er hårdt 

Anmeld Citér

9. juli 2015

FrkC

Stort  i din retning 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Kærlighediminmave

FrkC skriver:

Stort  i din retning 

Jeg giver virkelig snart op. Det hele føles bare håbløst lige nu. Nu har vi 1 forsøg tilbage når han kommer tilbage fra ferie. Lykkes det heller ikke skal vi vente et halvt år på at komme til i dronninglund  

Anmeld Citér

9. juli 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Jeg giver virkelig snart op. Det hele føles bare håbløst lige nu. Nu har vi 1 forsøg tilbage når han kommer tilbage fra ferie. Lykkes det heller ikke skal vi vente et halvt år på at komme til i dronninglund  

Dronninglund har virkelig lang ventetid.

Mon ikke de får flere ressourcer når nu de lukker hospitalet og får adresse i Aalborg istedet. Det er at håbe 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Dronninglund har virkelig lang ventetid.

Mon ikke de får flere ressourcer når nu de lukker hospitalet og får adresse i Aalborg istedet. Det er at håbe 

Har de sat dato på hvornår de lukker? Ja det er også ligegodt med den ventetid når det alligevel ikke lykkes i behandling. Vi er blevet vant til at der ikke sker noget og vi bare må vente gang på gang på gang. Jeg forstår det virkelig ikke. Jeg har et stort og fint æg hver gang og manden aflevere 100 mill. Celler hver gang. Jeg er ikke overvægtig, spiser sundt og dyrker motion hver dag. Det skal åbenbart bare ikke lykkes for os  

Anmeld Citér

9. juli 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Har de sat dato på hvornår de lukker? Ja det er også ligegodt med den ventetid når det alligevel ikke lykkes i behandling. Vi er blevet vant til at der ikke sker noget og vi bare må vente gang på gang på gang. Jeg forstår det virkelig ikke. Jeg har et stort og fint æg hver gang og manden aflevere 100 mill. Celler hver gang. Jeg er ikke overvægtig, spiser sundt og dyrker motion hver dag. Det skal åbenbart bare ikke lykkes for os  

De regner med at rykke i juleferien, så det ikke kommer til at gå udover patienterne. 

Jeg har ikke den store tiltro til inseminering. Det fortæller desværre intet om ens ægkvalitet, det kan først ses ved IVF. Så ja, alt kan se fint ud på skærmen, der kan bare være meget mere i det. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

De regner med at rykke i juleferien, så det ikke kommer til at gå udover patienterne. 

Jeg har ikke den store tiltro til inseminering. Det fortæller desværre intet om ens ægkvalitet, det kan først ses ved IVF. Så ja, alt kan se fint ud på skærmen, der kan bare være meget mere i det. 

Åh

Anmeld Citér

9. juli 2015

Kærlighediminmave

Virkelig mærkeligt. Jeg mærker slet ikke jeg har menstruation ingen smerter eller kramper eller noget som helst. Det løber bare lige så stille. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.