hjælp til billig mad plan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2015

helle85

Masig skriver:

Vi har lige tilmeldt os noget der hedder mambeno.dk som sender en madplan hver uge med børnevenlig mad til billige penge. Planen for denne uge kostede ca 350 kr i indkøb.... det kan i jo prøve at kigge på 

Tak det vil jeg helt klart kigge på. Det lyder billigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

Trine89

helle85 skriver:

tak det kunne det helt klart, er glad for du skriver hvad i putter i osv, da jeg ikke er så god til det med madlavning 

Det er nemmere når retterne ikke altid har et navn :p hihi.

Håber i kan få alle ender til at nå sammen så det stadig kan mærkes at der er ferie

Anmeld Citér

7. juli 2015

helle85

Trine89 skriver:

Det er nemmere når retterne ikke altid har et navn :p hihi.

Håber i kan få alle ender til at nå sammen så det stadig kan mærkes at der er ferie

tak ja det håber jeg også, men mon ikke det nok skal lykkes  

Anmeld Citér

7. juli 2015

tarkoflen

Tag noget grøn karrypasta og steg det af på panden, tilsæt kokosmælk og lad det koge lidt, så putter du kylling i og koger det og til sidst broccoli i små buketter, server ris til og vupti dejlig aftensmad

køb grøntsager på tilbud på frost, de er altså fine og kan tit købes relativt billigt

Køb alt kød på tilbud og gå efter datovarer, de er tit rigtig billige superbrugsen har sådan nogle kølere hvor alt der er ved at gå på dato ligger i til billige penge.

Stegte ris er et hit til at få brugt grønt og kød rester.

Æggekage/gratin er også gode og restevenlige retter

kødboller af svin, kylling eller okse kan du strække langt ved at tilsætte daggammelt brød/havregryn og grøntsager, enten kogte fra dagen før der Moses eller rå der bliver revet

kødsovsen kan også laves af den slags hakkekød l ønsker og den plejer vi at strække langt med revet rodfrugter. Hvis du steger dem godt af giver de virkelig en dejlig dybde til retten.

Bag alt det brød l kan selv, det er billigere og smager så meget bedre

Jeg håber der er noget der falder i jeres smag

Anmeld Citér

7. juli 2015

Mum33

Kartoffelsuppe  kan spise hele familen af for en 25,- 

Anmeld Citér

5. august 2015

Technoid

Jeg plejer bare at bruge Billigeopskrifter. F.eks. har de en madplan for denne uge.. Det er ikke super flot stillet op, og de lægger først opskrifterne op dagen efter, hvilket er lidt dumt, men generelt set er der massere af inspiration.

http://billigeopskrifter.dk/madplan-for-uge-32/1512

Nu virker det nok lidt som om jeg bare spammer dem, fordi jeg er ny bruger og også har lagt et indlæg op med det, men det er faktisk pga. dit indslag her jeg oprettede brugeren og ville dele det med Jer. Jeg har bare ligget og luret lidt her inde før.

Anmeld Citér

5. august 2015

Studerendemor

Linsesuppe (mætter godt) og hjemmebagt groft brød.

Har engang under tidspres lavet en ret med frosne grøntsager, nogle æg og hytteost i et ildfast fad, lidt revet ost ovenpå og så i ovnen. Det gik lynhurtigt, var billigt og smagte faktisk fint. 

Madpandekager med spinat og revet ost ovenpå i ovnen. 

Grød af forskellige kornsorter med forskelligt topping. Fx kokos, granatæble, revet æble, kanel, banan, mandler, små stykker abrikos eller andre tørrede frugter, eller hvad I kan lide. Mit barn og dennes legekammerater elsker alle de små skåle med topping, som de selv kan vælge imellem og lave deres egen ret.

Pasta rørt op med flødeost (evt. lidt tomatpure i), friske krydderier og tørstegt parmaskinke. Og så rå grøntsager ved siden af  

Anmeld Citér

5. august 2015

helle85

Technoid skriver:

Jeg plejer bare at bruge Billigeopskrifter. F.eks. har de en madplan for denne uge.. Det er ikke super flot stillet op, og de lægger først opskrifterne op dagen efter, hvilket er lidt dumt, men generelt set er der massere af inspiration.

http://billigeopskrifter.dk/madplan-for-uge-32/1512

Nu virker det nok lidt som om jeg bare spammer dem, fordi jeg er ny bruger og også har lagt et indlæg op med det, men det er faktisk pga. dit indslag her jeg oprettede brugeren og ville dele det med Jer. Jeg har bare ligget og luret lidt her inde før.

mange tak jeg vil kigge på siden 

Anmeld Citér

5. august 2015

EnGodMor

Nu er jeg bare mega nysgerrig  med kunne i holde jer  til de 1900 ?

Anmeld Citér

10. august 2015

helle85

EnGodMor skriver:

Nu er jeg bare mega nysgerrig  med kunne i holde jer  til de 1900 ?

nej det kunne vi ikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.