Anonym skriver:
Ja nemlig, det var VORES fælles projekt i starten og nu er det blevet til MIT
men i har så meget ret, jeg tænker skulle os jeg kvæler ham lidt... jeg ved at han sidst blev ret ked af den var negativ, men det betyder jo ikke at vi skal give op i min verden, ved vi kan, handler bare om at dyrke noget sex når Tiden Er Til Det, men men men, ved nærmere eftertanke er min fremgangsmåde nu: han må komme til mig og snakke om det m.m. for han vil tilsyneladende ikke tale om det her, prøvede nemlig Igår at åbne op for emnet men tror faktisk han trækker sig længere og længere den anden vej jo mere jeg prøver, så fra dags dato holder jeg afstand til det her projekt, og vil flytte mit fokus til andre ting så lader vi som om det her aldrig er sket, så kan det Være han bløder op indenfor et par uger og vil snakke om tingene

Hvorfor skal han have behov for at komme og snakke med dig?
I har aftalt at prøve på en lillebrøster, men han trækker sig, fordi du nok snakker for meget om æl og hvornår i skal gøre det, for at det kan lykkedes.
Hvad med bare at have sex, fordi det er dejligt, som mand og kone(Eller kærester) og så lad vær med at tag p-piller, hvis i er enige om det, og så se hvad der sker. Der er også nogen der siger, at det ikke er godt at tænke/gået for meget op i det.
Så jeg tænker at du skal lade vær med at snak om det hele tiden og nyd dit barn og din mand, og så lad naturen gå sin gang.
Anmeld
Citér