fortryder han mon pb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2015

Anonym trådstarter

Ja nemlig, det var VORES fælles projekt i starten og nu er det blevet til MIT men i har så meget ret, jeg tænker skulle os jeg kvæler ham lidt... jeg ved at han sidst blev ret ked af den var negativ, men det betyder jo ikke at vi skal give op i min verden, ved vi kan, handler bare om at dyrke noget sex når Tiden Er Til Det, men men men, ved nærmere eftertanke er min fremgangsmåde nu: han må komme til mig og snakke om det m.m. for han vil tilsyneladende ikke tale om det her, prøvede nemlig Igår at åbne op for emnet men tror faktisk han trækker sig længere og længere den anden vej jo mere jeg prøver, så fra dags dato holder jeg afstand til det her projekt, og vil flytte mit fokus til andre ting så lader vi som om det her aldrig er sket, så kan det Være han bløder op indenfor et par uger og vil snakke om tingene

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Ja nemlig, det var VORES fælles projekt i starten og nu er det blevet til MIT men i har så meget ret, jeg tænker skulle os jeg kvæler ham lidt... jeg ved at han sidst blev ret ked af den var negativ, men det betyder jo ikke at vi skal give op i min verden, ved vi kan, handler bare om at dyrke noget sex når Tiden Er Til Det, men men men, ved nærmere eftertanke er min fremgangsmåde nu: han må komme til mig og snakke om det m.m. for han vil tilsyneladende ikke tale om det her, prøvede nemlig Igår at åbne op for emnet men tror faktisk han trækker sig længere og længere den anden vej jo mere jeg prøver, så fra dags dato holder jeg afstand til det her projekt, og vil flytte mit fokus til andre ting så lader vi som om det her aldrig er sket, så kan det Være han bløder op indenfor et par uger og vil snakke om tingene

Hvad tænker du mere nøjagtigt at han skal komme og snakke med dig om ?. Er der så meget at snakke om, andet end du skal slappe lidt af og så se om det ikke lykkes af sig selv inden for de næste måneder 

Anmeld Citér

7. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hvorfor skal han have behov for at komme og snakke med dig?

I har aftalt at prøve på en lillebrøster, men han trækker sig, fordi du nok snakker for meget om æl og hvornår i skal gøre det, for at det kan lykkedes. 

Hvad med bare at have sex, fordi det er dejligt, som mand og kone(Eller kærester) og så lad vær med at tag p-piller, hvis i er enige om det, og så se hvad der sker. Der er også nogen der siger, at det ikke er godt at tænke/gået for meget op i det. 

Så jeg tænker at du skal lade vær med at snak om det hele tiden og nyd dit barn og din mand, og så lad naturen gå sin gang. 

Anmeld Citér

7. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Selvfølgelig skal det Være  romantisk, men vi har som sådan aldrig dyrket romantikken dybt, så det er lidt svært... jeg bliver bare så frustrere og rasende når han sådan kørere rundt med mine tanker, det ene øjeblik er han ellevild det næste er han ja nærmest ligeglad...

Men o.k. kan godt se at jeg nok ikke skal fortælle om min æggeløsning, men det er mere for at han skal vide nu er det idag vi skal hygge os hvis vi skal opnå dette sammen, men bum som et smag i hoved vil han ikke alligevel føler jeg... pyha det er skuda nok bare nemmere at lade det falde til jorden og  sige " nu starter jeg på p piller og så tager vi den når du føler dig klar"... bum bum han er glad og jeg skal ikke gå rundt og få en masse åndssvage indbildte symptomer... eller hvad ? Lyder jeg langt ude Sys i? 

Kan du så ikke bare ligge op til sex uden at nævne æl og baby 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anonym trådstarter

Endelig kom jeg ignnem til ham: han føler at vi har gjort vores begge to, og endda at vi måske skulle starte op på noget gele royale eller andet som kunne virke godt på processen   han er ked af de negtive tests, flrdi han føler vi yder dey vi er kombatible til, tror bare han føler sig presset fordi der sker en masse ting i vores liv og vi har nærmest hver vores daglig dags ting at stå for... men har aftalt med mig selv at jeg tager det heeeeelt rolig og ser hvad skæbnen har i vente for os, at Være så OBS på dit og dat er kun ødelæggende for vores forhold, og det ønsker jeg selvfølgelig ikke, så i og med jeg ht fået en masse input og inspark Sys jeg at den feedback i er kommet med har fået mig til at tænke lidt mere over tingene... Tak skal I ha'  

Nu vil jeg lave en lækker middag til os, den lille er lige faldet i søvn og så skal vi bare slappe af og se en film efter maden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.