Seriøst jeg et ved at blive skrevet af min mand og samtidig os irriteret på ham... hvor skal jeg starte
Vi har en dejlig søn på 13 måneder, jeg har Været skruk siden han var 5 måneder, men vælger at holde det lidt for mig selv da jeg vidste på daværende tidspunkt at min mand ikke ville ha nogen igen Før om et par år...månederne går og pludselig i april trækker han sig ikke ud og siger jamen hvis det sker så sker det, når når fedt endelig tænker jeg...
Måneden efter havde vi oprindeligt aftalt at begynde på en bror/søster, men som sagt får jeg min mens så 1. Cyklus= negativ... snakken om det bliver mere og mere og han taler hele tiden om det bla. Bla Bla, 2.,3.,og 4. Cyklus kommer og negativ alle gangene, og allerede i 4. Cyklus gade han ikke som sådan at dyrke se i æl perioden
denne cyklus 5. Som jeg er i nu melder jeg klart ud at jeg tror jeg ha æl idag, han siger "jamen vi kan jo ikke Gøre det hver dag" og så tænker jeg... jamen hallo vil du eller vil du ikke??? Blir skrupler forvirret
enten går vi All in eller os snakker vi ikke om det og lader det ske når det sker,er ved at blive lidt skørt i bolden over hans opførsel...
Vi har talt om det og når jeg så siger jamen så lad os bruge kondom/p piller eller andet "nej ikke tale om" er hans svar...
Tror seriøst jeg ligger projektet på stand by et stykke tid og lader ham komme til mig når han er klar for føler faktisk at han har fortrudt at ha sagt ja til det og sådan skal det på ingen måde Være for nogen af os men når jeg spørger ham så er alt i den fineste orden
Tak hvis du læster med så langt skulle bare have mine frustrationer og tanker ud

Anmeld
Citér