Termin februar 2016

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2015

lillelille

Mullesmith skriver:

Skal i alle have afvide hvad der gemmer sig derinde?? Altså kønnet? Jeg har bestilt Kønsscanning d. 13 august  vi har to drenge i forvejen og min mand har en søn fra tidligere. Så vi håber godt nok lidt kraftigt på en pige  men er også ganske tilfredse og lykkelige over en dreng mere 

Vi har ikke bestemt os. Hvis vi vil vide så bliver det bare i scanningen ved 20 uger har en dreng i forvejen og tænker at det vil være skønt at få en pige nu, men tænker også at det ville være mere praktiskt at få dreng igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2015

Julemusen

Vi venter vores barn nr 3 i februar :-) ved ikke endnu hvor langt jeg er henne men er blevet indkaldt til scanning på mandag. Regner med en termin omkring den 14. Februar.

Vi har to sønner på 3 år og 6 mdr, og dette bliver vores den sidste ligemeget hvad køn der gemmer sig. Har allerede fået planlagt steralisering efter fødslen :-)

Anmeld Citér

7. juli 2015

Spiloppi

Mullesmith skriver:

Skal i alle have afvide hvad der gemmer sig derinde?? Altså kønnet? Jeg har bestilt Kønsscanning d. 13 august  vi har to drenge i forvejen og min mand har en søn fra tidligere. Så vi håber godt nok lidt kraftigt på en pige  men er også ganske tilfredse og lykkelige over en dreng mere 

Kan godt forstå du synes det ville være dejligt med en pige, omvendt ville flere drenge måske have flere fælles interesser! det bliver spændende! Jeg skal også have en kønsskanning, er simpelthen alt for nysgerrig! Hehe... Synes også det er rart man kan målrette købene lidt efter køn, og forholde sig bedre til hvad der gemmer sig derinde da det er min første, så er der ingen håb om det ene eller det andet - men min nysgerrighed er allerede ved at sprænges 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anpau

Jeg har også termin i februar - nærmere den 29/2.

Jeg er 6+1 i dag 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Jsch0904

Jeg er 8+2 og har termin 14 februar, med vores første barn

var til terminsscanning, hvor jeg var 6+3 og der var masser af hjerteblink og hjertelyd! Har først tid til nakkefold 7/8 hvor jeg er 13+6, ret sent synes jeg. 

Vi vil gerne vide kønnet, blot af ren nysgerrighed  

Anmeld Citér

8. juli 2015

Becks

Mullesmith skriver:

Jeg vil gerne have kønnet at vide, mest pga. praktiske årsager :)

Jeg har ikke bestilt tid endnu, men er der ikke noget med at man kan se det omkring 14 uge?

Jeg bliver fulgt af riget, frem til 16 uge - Så håber de kan/vil se efter det, når vi når dertil :)

Burde vi lave en fb gruppe, for os der har termin i feb.? Eller kan I andre godt finde terminsgrupperne herinde? Jeg kan slet ikke finde dem.. :D

Anmeld Citér

8. juli 2015

Pregnant

Jeg var til tryghedsscanning idag. Jeg er 9+0 i følge lægen :-) 

Jeg har termin d. 10 februar 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. juli 2015

lillelille

Becks skriver:

Jeg vil gerne have kønnet at vide, mest pga. praktiske årsager :)

Jeg har ikke bestilt tid endnu, men er der ikke noget med at man kan se det omkring 14 uge?

Jeg bliver fulgt af riget, frem til 16 uge - Så håber de kan/vil se efter det, når vi når dertil :)

Burde vi lave en fb gruppe, for os der har termin i feb.? Eller kan I andre godt finde terminsgrupperne herinde? Jeg kan slet ikke finde dem.. :D

Der er en facebook terminsgruppe  

http://www.min-mave.dk/debat/terminsgrupper/februar-2016/facebook-gruppe-2441806.htm

Here kan du læse om den

Anmeld Citér

8. juli 2015

Becks

lillelille skriver:

Der er en facebook terminsgruppe  

http://www.min-mave.dk/debat/terminsgrupper/februar-2016/facebook-gruppe-2441806.htm

Here kan du læse om den

Ja, men den er fra et andet site :) Tænkte mere på de gr. der er herinde, på dette site

Anmeld Citér

8. juli 2015

lillelille

Ja, men den er fra et andet site Tænkte mere på de gr. der er herinde, på dette site

Er der forskel? Jeg bruger ikke min-mave, men det er bare facebook! Vi har allerede en dejlig gruppe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.