Termin februar 2016

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
23 svar
11 synes godt om
5. juli 2015

Mullesmith

Andre end mig der har termin i februar 2016? Jeg er 8+3 idag og skal til 1. Lægebesøg imorgen og glæder mig. Har bestil tid til tidlig scanning på lørdag. Bare for lige at tjekke hvor mange der gemmer sig og om det er liv og glade dage derinde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

Spiloppi

Mullesmith skriver:

Andre end mig der har termin i februar 2016? Jeg er 8+3 idag og skal til 1. Lægebesøg imorgen og glæder mig. Har bestil tid til tidlig scanning på lørdag. Bare for lige at tjekke hvor mange der gemmer sig og om det er liv og glade dage derinde 

Det bliver spændende med skanningen jeg fik også en tidlig tryghedsskanning da jeg var 6+6, som kunne fortælle mig at jeg har termin 9. Februar 2016 så nu må vi se om det holder stik til nakkefold, men nok kun med et par dages forskel! Jeg synes det et en god måned, lige inden foråret kommer

Anmeld Citér

6. juli 2015

Becks

Jeg har termin 2/2 :)

Det er mit første barn

Anmeld Citér

6. juli 2015

lillelille

Jeg har termin 7/2 er 9+1 i dag

Anmeld Citér

6. juli 2015

Mullesmith

Spiloppi skriver:

Det bliver spændende med skanningen jeg fik også en tidlig tryghedsskanning da jeg var 6+6, som kunne fortælle mig at jeg har termin 9. Februar 2016 så nu må vi se om det holder stik til nakkefold, men nok kun med et par dages forskel! Jeg synes det et en god måned, lige inden foråret kommer

Ja det er nemlig en mega skøn måned, der er heller ikke varm når vi skal være højgravide  og tillykke til dig også med graviditeten, det er et lille mirakel hver gang. 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Mullesmith

Becks skriver:

Jeg har termin 2/2 :)

Det er mit første barn

Spændene  har du fået tid til scanning?

Anmeld Citér

6. juli 2015

Mullesmith

lillelille skriver:

Jeg har termin 7/2 er 9+1 i dag

Tillykke  det bliver fantastisk 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Mullesmith

Skal i alle have afvide hvad der gemmer sig derinde?? Altså kønnet? Jeg har bestilt Kønsscanning d. 13 august  vi har to drenge i forvejen og min mand har en søn fra tidligere. Så vi håber godt nok lidt kraftigt på en pige  men er også ganske tilfredse og lykkelige over en dreng mere 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Becks

Mullesmith skriver:

Spændene  har du fået tid til scanning?

Jeg skal til NF her den 29/7 :)

Jeg blev gravid ved ivf..

Men jeg bliver scannet hveranden uge, ude på Riget.. Jeg bliver fulgt tæt af HAB (Deres abortus habitualis enhed)

Så har set mit brombær nogle gange nu <3

Spændende om der er én denne gang, ved dig :)

Anmeld Citér

6. juli 2015

Simone jen

Jeg er 6+2 idag og har termin den 27/2 ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.