Hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2015

Foxtrot-753951

Inger skriver:

Det er vist et meget fint tal i når du kun er 3+4... Jeg har ikke det vilde forstand på det, men mener den bare skal være over 100 når man er 4+0 og det er dit jo så fint... Tallet skal bare fordoble sig hveranden dag, så se det bliver spændene at se hvad den nye blodprøve siger:-)

Jeg tør godt sige tillykke :-) 

Det var også nogenlunde det jeg fandt frem til på nettet. Men rart lige at få noget respons fra nogle "rigtige" mennesker

Ihh, jamen mange tak. Jeg går og venter spændt på hvad dagens blodprøve siger (4+2). Jeg skal ringe i morgen tidlig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2015

Foxtrot-753951

FruNielsen81 skriver:

Da jeg fik taget blodprøve på testdag (4+0) var den på 479.... Hvilket jeg synes var RET højt... Det viste sig så også til hjerte blink scanningen at jeg ventede trillinger!! Derfor det høje tal... De tre blev senere til 2 da det tredje var gået til i uge 8.... Nu er jeg 16+0 idag med mine lææææænge ventede tvillinger (10år)... Men krydser for dig, men umiddelbart ville jeg synes at dit tal er fint... 

Hold da op! Det var da imponerende, sikke en nyhed at få - det må have været overvældende Men øv at den ene gik til. Det er jo aldrig sjovt.

Mange tak!  

Anmeld Citér

6. juli 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Foxtrot-753951 skriver:

Det var også nogenlunde det jeg fandt frem til på nettet. Men rart lige at få noget respons fra nogle "rigtige" mennesker

Ihh, jamen mange tak. Jeg går og venter spændt på hvad dagens blodprøve siger (4+2). Jeg skal ringe i morgen tidlig 

Håber du lige kommer med en update i morgen, vil gerne hører hvad der sker 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Foxtrot-753951

Inger skriver:

Skal nok komme med en update 

Vi er MEGET spændte.

Anmeld Citér

7. juli 2015

Holst85

Mit var 98 da jeg var i uge 4 +0 og to dage efter 206 og en uge efter 1600 og ja i starten var det dejligt at følge det.

blev så scannet i uge 7 på Fertilitets klinikken og så et dejligt hjerteblink.. 

Nu er jeg 18+ 4 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Foxtrot-753951

Inger skriver:

Svaret på prøven fra 4+2 er på 1164!

Anmeld Citér

7. juli 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Foxtrot-753951 skriver:

Svaret på prøven fra 4+2 er på 1164!

Det er da et super fint og højt tal, Stort Tillykke med graviditeten og dejlig update 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Foxtrot-753951

Inger skriver:

Det er da et super fint og højt tal, Stort Tillykke med graviditeten og dejlig update 

Ja, lægen sagde også at det var ganske fint  

Ihh, jamen mange tak! Det er en fantastisk dag 

Skal have taget blodprøve igen på mandag for at sikre det fortsat stiger som det skal. Har nemlig et par SA'er bag mig. 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Foxtrot-753951 skriver:

Ja, lægen sagde også at det var ganske fint  

Ihh, jamen mange tak! Det er en fantastisk dag 

Skal have taget blodprøve igen på mandag for at sikre det fortsat stiger som det skal. Har nemlig et par SA'er bag mig. 

Ja sol og en graviditet er altid dejlig  især sammen....

Jeg fik også fulgt mit HCG ved sidste graviditet, da jeg jeg har haft en MA, og vi var i behandling, lavede dog prinsessen af os selv, men klinikken var så søde at holde øje med mig i form af scanninger og blodprøver, det gav en dejlig ro at vide at  alt gik som det skulle..  for dig 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Foxtrot-753951

Inger skriver:

Ja sol og en graviditet er altid dejlig  især sammen....

Jeg fik også fulgt mit HCG ved sidste graviditet, da jeg jeg har haft en MA, og vi var i behandling, lavede dog prinsessen af os selv, men klinikken var så søde at holde øje med mig i form af scanninger og blodprøver, det gav en dejlig ro at vide at  alt gik som det skulle..  for dig 

Det skal jeg love for. Dagen er blevet så meget mere lækker!

Det var da dejligt! Det er fedt med sådan nogle søde og hjælpsomme klinikker. De har jo forståelse for sådan en situation og selvfølgelig vil de give al den tryghed de kan
Jeg var blevet henvist til behandling, men da jeg fik første brev, havde jeg allerede fået første positive graviditets test. Så har slet ikke haft kontakt med dem. Det havde ellers været dejligt at blive fulgt nøje.

Min egen læge kender min historie og er ret sikker på at han ville sende mig til tidlig scanning - han er dog på ferie de næste 3 uger. ØV! 
Så den anden lægepraksis jeg har kontakt med, er gået med til at følge med via blodprøver. Han synes at det var egen læge der skulle starte vandrejournal osv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.