Hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.852 visninger
19 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2015

Foxtrot-753951

Hej,

Er der nogle der kan huske deres HCG tal fra første blodprøve? Hvis ja, hvor langt var i henne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

Olaf

Foxtrot-753951 skriver:

Hej,

Er der nogle der kan huske deres HCG tal fra første blodprøve? Hvis ja, hvor langt var i henne?

Min første blodprøve var på 8 (uge 4+0) 2 dage senere 50, 15 timer senere 76 og ugen efter på 400 og derefter fik jeg taget blodprøver 3 gange om ugen til uge 10 for at se om de voksede som det skulle  

Anmeld Citér

5. juli 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

4+0 var den 165 

fik en dejlig datter 8 mdr senere

Anmeld Citér

6. juli 2015

Foxtrot-753951

Olaf skriver:

Min første blodprøve var på 8 (uge 4+0) 2 dage senere 50, 15 timer senere 76 og ugen efter på 400 og derefter fik jeg taget blodprøver 3 gange om ugen til uge 10 for at se om de voksede som det skulle  

Tak for svar!

Det var da dejligt at kunne følge med via blodprøve i så lang tid. 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Foxtrot-753951

Inger skriver:

4+0 var den 165 

fik en dejlig datter 8 mdr senere

Åh hvor lækkert! Tak for svaret.

Jeg var lidt nysgerrig fordi jeg fik taget en blodprøve 3+4 hvor den lå på 104 og så skal jeg have taget en ny i morgen (i dag, det er jo over midnat)

Min læge sagde bare at det var et lavt tal, hvilket jeg ikke kunne forstå efter at have søgt lidt på nettet. 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Foxtrot-753951 skriver:

Åh hvor lækkert! Tak for svaret.

Jeg var lidt nysgerrig fordi jeg fik taget en blodprøve 3+4 hvor den lå på 104 og så skal jeg have taget en ny i morgen (i dag, det er jo over midnat)

Min læge sagde bare at det var et lavt tal, hvilket jeg ikke kunne forstå efter at have søgt lidt på nettet. 

Det er vist et meget fint tal i når du kun er 3+4... Jeg har ikke det vilde forstand på det, men mener den bare skal være over 100 når man er 4+0 og det er dit jo så fint... Tallet skal bare fordoble sig hveranden dag, så se det bliver spændene at se hvad den nye blodprøve siger:-)

Jeg tør godt sige tillykke :-) 

Anmeld Citér

6. juli 2015

FrkC

Mit var 119 da jeg fik taget BP 4+0 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Jn81

Foxtrot-753951 skriver:

Hej,

Da jeg fik taget blodprøve på testdag (4+0) var den på 479.... Hvilket jeg synes var RET højt... Det viste sig så også til hjerte blink scanningen at jeg ventede trillinger!! Derfor det høje tal... De tre blev senere til 2 da det tredje var gået til i uge 8.... Nu er jeg 16+0 idag med mine lææææænge ventede tvillinger (10år)... Men krydser for dig, men umiddelbart ville jeg synes at dit tal er fint... 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg fik taget blodprøve da jeg var 5+noget, og da lå tallet på ca. 300. Det endte med en SA.

Anmeld Citér

6. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Fik BP efter inserminationsforsøg 1 - der var mit hcg tal 84 og jeg fik en lækker dreng ud af det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.