FrkHS skriver:
Ved ikke om det er varmen det har ramt mig eller hvad det er, men har de sidste par dage været SÅ ked af det, og nu bliver jeg bare nødt til at få noget luft.
Har været igennem 8 mislykkede iui'er siden september 2014. Holbæk fertilitetsklinik besluttede derfor at jeg nu skal overgå til ivf. De har lukket ned for sommerferie nu her, og jeg skal derfor tilmelde mig behandling ved første mens efter 1/8.
Efter sidste iui(i starten af juni), dannede jeg en stor cyste, som har drillet mig meget. Ved at cysten skal skubbe min cyklus ud af kurs og går bare og venter på mens nu.
Jeg får mig altså en pause fra al behandling og det er godt og tiltrængt, men samtidig kan jeg også mærke at jeg, når jeg tænker på i vf bliver fuldstændig modløs. Jeg har intet håb tilbage og ingen tro på at det kommer til at ske. De 8 mislykkede forsøg har hevet al håb ud af mig, og jeg kan slet ikke få overbevist mig selv om at der også er en chance for mig 
ved egentlig ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg. Måske bare få sat lidt ord på hvordan jeg har det, måske der er nogen i samme situation der er lige så bange.. Måske nogen der kan give et klap på skulderen og komme med positive historier
Jeg kender dine følelser! 
Jeg var som dig, igennem 8 IUI over 3 år (holdt mange pauser, både tvunge og frivillige... Jeg blev gravid de 5 gange, men mistede alle gange, tidligt i forløbet...
Jeg følte det som en kæmpe fiasko, at jeg ikke kunne pg samtidig er jeg alene (selvvalgt enlig) Så jeg stod med det hele selv..
Jeg blev af privatklinikken, henvist til IVF på riget, og var til min første samtale for et år siden..
Jeg meldte mig til behandling første gang i januar i år, hvor jeg blev afvist.. Anden gang i marts, hvor jeg blev tilmeldt, men måtte selv aflyse pga. influenza.. 3 gang i april, hvor jeg blev afvist og så var der endelig plads til mig i maj... Det gav pote i første forsøg, jeg er nu 9+6 :) Og det var med alle odds i mod mig... Ved scanningen dagen før ægudtagningen var der 4 æggeblærer, men kun et æg da de tog dem ud.. Det ene æg blev befrugtet og delte sig som det skulle...
Det jeg vil sige med det hele er, mist ikke håbet <3 Jeg er SÅ glad for jeg sagde ja til IVF <3
Pøj pøj <3