WiitrioeN skriver:
Hey alle sammen...
Tak for jeres mange positive svar...
Jeg valgte at sende min datter afsted imorges da jeg skønnet at hun havde fået det beder og at hendes humør var med hende (hun skreg heller ikke da jeg afleverte hende)....
Jeg fortalte DPéren imorges hvordan det var i fredags da vi kom hjem og hun har gjord en ihærdig indsats for at få hende til at spise og der kom da også lidt indbordes (herhjemme har hun så ikke ville spise ved bordet men vil gerne lege imens mor gav lidt mad i ny og næ), hun har været glad, hygget sig og leget fint, dog lidt svære at trøste den ene gang hvor hun faldte og blev ked af det, og sov kun 1 time til middag, men ellers har hun klaret dagen i DPéren super flot...
Hun har så virket lidt skidt igen her til aften helt rød/lilla rund om øjene og næsen løb en hel del, men har valgt at se det an til igen imorgen tidlig...
I må endelig ikke tro at Daniella´s DPér ikke er god, vi er super glade for hende og vi snakker rigtig godt med hende, men selvom vi snakker super godt med hende, er trygge ved hende, glad ved hende mm. så kan det ikke fjerne min følelse af at det er forkert at det ikke er mig men en anden der passer mit barn og især når jeg nu går hjemme,- men prøver at få det bedste ud af det...
Er godt at høre at du sendte hende af sted.
Som du ved har vi heller ikke haft den bedste start med Emil, er ikke altid nemt at være mor.
Jeg har valgt at sige at han skal afsted mindst 3 dage om ugen, torsdag er forskellige og fredag er han hjemme, så længe jeg går herhjemme så gør jeg sådan, og onsdag er han der så længere end de andre dage så han også prøver det. Og så har jeg sluppet ham lidt på den gode måde over for pædagogerne selvom det er svært der hvor han er.
Men vil sige at der er altså også nogle dage hvor de ikke kan få mad i Emil og så er der dage hvor de ikke kan få ham til at sove, det vil komme, ligesom det gør hjemme ved en selv.
Er dp også glad for at have hende? hun er ikke nervøs for at gøre de forskellige ting med hende fordi hun er skrøbelig?
Jeg fandt ud af den anden dag at en af dem på Emils stue var bange for at give Emil mad pga mig, fordi at jeg har fortalt hvor nemt han nogen gange får det galt i halsen.
Måske i skulle prøve at slippe hendde lidt, lade dp gøre som hun finder bedst og se hvordan det går?
Håber i hvert fald det kommer ti at gå som smurt snart så du kan have det godt med at begynde på arbejde eller hvad du nu skal
Anmeld