Hvor meget shopper I for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg tænker ikke forfærdeligt meget over beløbet når jeg shopper, hverken til mig selv eller børnene. Tror manden syntes at herretøj er dyrt

Sko går jeg forholdsvis meget op i er okay, og det koster jo, tror jeg sjældent har givet mindre end 500 kr for et par sko til børnene.

Tøj er såen lidt mere hip som hap, meget er fra H&M, så det koster jo ikke en bondegård, alligevel kunne jeg se på min bonuschek, at jeg havde handlet tøj for næsten 9000 kr sidste år. (Vi er 3 der køber tøj derfra, manden og teenageren får gerne fra andre butikker).

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2015

Mettefpigen

Det er forskelligt hvornår jeg køber tøj til mig selv... der kan gå mange måneder imellem.... til lukas køber jeg det som han mangler og det er meget forskelligt ☺

Anmeld Citér

6. juli 2015

SofiaMik

Puha jeg tror sjældent, at jeg køber for under 300 kr. per gang? Jeg bruger mange penge, men tjener også godt. Til gengæld skal jeg også klæde tre unger og mig selv på og har ikke nogen, som jeg kan arve af.

Jeg køber tøj i alle prislag. Det skal være noget jeg og ungerne kan lide og passe. Pigerne elsker diverse disneyfigurer og HK og det får jeg i H&M. Ser jeg en fin ting i Føtex eller Netto, køber jeg også der.  Ofte holder tøjet dog ikke i vask, er min erfaring, så det er lidt et lotteri. Jeg køber også på Trendsales og DBA.

Min bonuscheck fra H&M sidste år fortalte mig dog også, at jeg er en god kunde der. Har vel brugt ca. 1000 kr. per måned.

Sko er altid dyre. Jeg har nogle vanskelige fødder, så jeg kan ikke gå i billige sko, uden at det kommer til at gøre ondt et sted, så der er vi oppe i 1000 kr. Børnene har som oftest også et par dyre sko i hver sæson og så måske nogle billige gummistøvler. De har ret smalle fødder, så der er mange af de billige sko som skofus, H&M eller Føtex, der simpelthen er for brede.

Anmeld Citér

6. juli 2015

elskeratværemor

Jeg købere egentlig ok meget hm tøj til mig selv, Sys deres pasform er rigtig god her efter jeg har født (og ikke kommer ned på mine Før graviditets kilo), gider faktisk ikke Købe så meget nyt tøj Før jeg er endt på min normal vægt igen... sko er jjeg ret sippet med, køber næsten kun Nike sko 2-3 gange om året til omkring 1000, og ellers køber jeg ballaria m.m. i hm også

Den lille har lidt af hvert, vil gerne bruge penge på kvalitets mærker fordi jeg syntes det holder bedre i længden men hvis jeg finder et par fede bukser i hm eller bille eksempelvis køber jeg også gerne det og hans sko er kun fra skoringen indtil videre da han næsten lige er begyndt at gå.

Anmeld Citér

6. juli 2015

tumle

Almine skriver:

Jeg er lidt af en nærigrøv, så jeg forsøger altid at holde mig til under 300 kr., når jeg køber tøj eller sko.

Hvad med jer?

Det er meget forskelligt, det kommer helt an på hvordan min økonomi ser ud, det sidste års tid har jeg stort set ikke shoppet. Jeg har været på SU, men har nu fået mig et arbejde ved siden af studiet.

I går var jeg ude og shoppe, en helt underlig fornemmelse at bruge penge. Jeg købte: en nederdel, en kjole, en tunika, et par bukser, en top og to basic tanktoppe.

Det blev i alt ca. 2200 kr. havde regnet med mere, men da jeg skulle betale viste det sig at der var 40% hos Buch Copenhagen. 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Muffinmus

Jeg går op i især fodtøjet til mine børn og køber sjældent i Bilkas må jeg indrømme. Jo, gummistøvler og sutsko. Har prøvet deres vinterstøvler og var slemt skuffet. Kolde klamme tær i forhold til alle andre gode sko vi har haft.

Køber dog masser af bilkas tøj til børnene. Ikke så meget bukser til de to store da bilkas er ret bredt og ikke dur til slanke børn. Og køber det gerne derude på tilbud. I dag var det leggings og strømpebukser til pigerne til 20 kr pr par

Hm er fint nok til mig og dem. Ofte køber jeg Tor 400-600 kr af gangen derinde.

Ellers er mine budgetter pr del nok højest ved fodtøj og godt overtøj. To af hver til tre børn koster  

Køber rigtigt meget af mit eget tøj på loppemarked og i genbrugserne eller hm, vers moda og lignende. 

Til mig selv, hvis jeg skal forkæles,kan jeg godt bruge 1000 kr på et par sko. Men de seneste køb var stilet sandaler til 199 sat ned og i dag 80 kr for et par lækre slippers sandaler med en lille kilehæl .

Elsker at shoppe og elsker gode lækre ting...Men helst sat ned eller pænt brugt

Hmmm.. Svaret må være jeg af en omgang ofte køber for mellem 400-800 kr, især uden udsalget. Men så får jeg ofte mange fine ting.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.