Jeg går op i især fodtøjet til mine børn og køber sjældent i Bilkas må jeg indrømme. Jo, gummistøvler og sutsko. Har prøvet deres vinterstøvler og var slemt skuffet. Kolde klamme tær i forhold til alle andre gode sko vi har haft.
Køber dog masser af bilkas tøj til børnene. Ikke så meget bukser til de to store da bilkas er ret bredt og ikke dur til slanke børn. Og køber det gerne derude på tilbud. I dag var det leggings og strømpebukser til pigerne til 20 kr pr par 
Hm er fint nok til mig og dem. Ofte køber jeg Tor 400-600 kr af gangen derinde.
Ellers er mine budgetter pr del nok højest ved fodtøj og godt overtøj. To af hver til tre børn koster
Køber rigtigt meget af mit eget tøj på loppemarked og i genbrugserne eller hm, vers moda og lignende.
Til mig selv, hvis jeg skal forkæles,kan jeg godt bruge 1000 kr på et par sko. Men de seneste køb var stilet sandaler til 199 sat ned og i dag 80 kr for et par lækre slippers sandaler med en lille kilehæl .
Elsker at shoppe og elsker gode lækre ting...Men helst sat ned eller pænt brugt
Hmmm.. Svaret må være jeg af en omgang ofte køber for mellem 400-800 kr, især uden udsalget. Men så får jeg ofte mange fine ting.
Anmeld
Citér