Hvor meget shopper I for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
15 svar
4 synes godt om
5. juli 2015

Almine

Jeg er lidt af en nærigrøv, så jeg forsøger altid at holde mig til under 300 kr., når jeg køber tøj eller sko.

Hvad med jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

lineog4

Almine skriver:

Jeg er lidt af en nærigrøv, så jeg forsøger altid at holde mig til under 300 kr., når jeg køber tøj eller sko.

Hvad med jer?

Det er meget forskelligt, er umiddelbart nærrig især når det handler om ting til mig selv. Men fodtøj der køber jeg forholdsvist dyrt - dog venter jeg ofte til det er på udsalg. I det hele taget køber jeg primært på udsalg og i genbrugser. Men ser jeg noget jeg bare skal eje og det koster 500 kr kan jeg sagtens finde på at købe det.

til ungerne er det en anden historie, fodtøj og overtøj det som passer og er godt og tøj billigt :-) 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Carina:-)

Jeg køber en mellemting

Min erfaring er at det holder bedre og ja synes også godt man kan se at det er lavet ordentligt.

Er ret glad for f.eks Gabor stiletter og de er ikke i den helt dyre afd men heller ikke i den billige :)

Og det samme med tøj - kan godt lide Magot og Dumilde kjoler og de er også i mellemklassen men stadig god kvailitet.

Så sko er imellem 5-1500 og tøj er samme liga pr del. 

Anmeld Citér

5. juli 2015

TNBC

Almine skriver:

Hvad med jer?

Jeg tænker ikke over at jeg kun må bruge hver gang.

Jeg ser på hvad jeg mangler, og finder det jeg gerne vil have, nogen gange er det på tilbud, andre gange er det ikke.

Jeg har lige købt over to gange, og mener det blev lidt over 500kr og det var både tilbud og ikke tilbud..
Og jeg er også nærig, men jeg ELSKER også sko og at købe tøj..

Anmeld Citér

5. juli 2015

Fremad

Jeg vil ikke kalde mig selv nærig, men fornuftig med mine penge....

Jeg køber nærmest alt på bud.... Sko er Føtex, bilka mm....

Det er for mig fin kvalitet, og 500 kr for evt et par bukser er for mig fuldstændig vanvittigt....jeg forelsker mig i tøjet, ikke mærket... Og er det dyrt.. Ja så venter jeg gerne på det bliver sat ned eller undvære.... 

Skulle jeg finde noget jeg bare ikke kan leve uden ja så ryger det på ønskeliste, dog ikke tingene men penge dertil... 

Anmeld Citér

5. juli 2015

SandraXOXO

Køber sjældent tøj og sko til mig selv. Men når jeg gør, køber jeg gerne adidas sko, adidas bukser, toppe fra h&m osv. Undertøj fra føtex og bh'er fra change. Så det er hverken dyrt eller billigt  

Anmeld Citér

5. juli 2015

God-mor

Almine skriver:

Hvad med jer?

Jeg køber oftest tøj og sko i den dyre ende. Tilgænglig har jeg ikke voldsomt meget tøj eller sko, men det jeg har er også noget som holder længe og som sidder rigtig godt. Går meget op i kvalitet og jeg kan godt mærke om jeg har sko på til 150 eller til 1000 kr. Til min datter blander jeg tøjet, og hun har både arvetøj, Bilka tøj og det dyre mærketøj, fordi hun slider mere på tøjet end jeg. Jeg shopper ikke ret tit, måske hver 3-4 måned men så køber jeg også for nogle tusinde. 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har ikke et fast beløb, som et stykke tøj/et par sko må koste og har lidt i forskellige prisklasser. Sko og jakker giver jeg ofte lidt mere for end bluser og bukser, men som regel køber jeg bare det, jeg kan lide. Jeg shopper, når jeg er ude at rejse, så jeg shopper kun nogle gange om året, men til gengæld rejser jeg som regel ud med en tom kuffert, som er helt proppet, når jeg rejser hjem. Og tit er den nok også proppet med mere, end jeg har behov for, men jeg har svært ved at står for gode tilbud, som når jeg kan få Levi's og DKNY til 150 og North Face jakker til 350 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er vildt nærig med tøj og sko. Skoene er jeg dog mest nærig med når det er til mig selv. 

Køber næsten aldrig et stykke tøj til mig selv der koster over 200kr, med mindre det er overtøj som er über sjældent jeg køber nyt af. 

Til ungerne vil jeg helst ikke give over 100kr for et stykke tøj - og det er kun bukser til den store jeg oftest må slippe "så meget" for sko slipper jeg altid 250kr for ca (køber 2 for 1 pris i skoringen 2 gange om året) flyverdragt har indtil videre maks kostet mig 200kr (køber altid brugt!)

jeg køber primært brugt babytøj til den mindste, den store har desværre en alder nu hvor brugtmarkedet ikke er så godt for dagligdagstøj, fordi de slider meget på det i den alder han har.

til mig selv køber jeg fra ny, selvom jeg faktisk godt gad købe mere brugt, men jeg har ikke tålmodighed til at finde noget godt og jeg vil gerne prøve tøjet før jeg køber, hvilket er svært hvis sælger bor i den anden ende af landet fx og genbrugserne omkring os er ikke særlige gode. Desværre! 

Anmeld Citér

6. juli 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg går kun i Ecco sko, da det er dem, der passer mig bedst. Mine børn går også i Ecco eller tilsvarende. 

Tøj kæber jeg fra min venindes butik to gange om året (når jeg er i Dk), og det er ikke billigt men heller ikke det dyreste. Mine bluser mm koster mellem 200-500 kr pr stk - til gengæld holder de og er pæne i mindst to år. 

Jeg giver hellere 500 kr for en bluse, jeg kan have i flere år end 100 kr for en, jeg kun kan bruge to mdr. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.