overvægtig graviditets billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2015

Kløver

D-Micka skriver:

Bmi på 28,7

Uge 31+3

Jeg tog knapt 40 kg. på .. (dog grundet svangerskabsforgiftning 

Wow må jeg spørge hvordan det kunne gøre du tog så meget på? Har selv haft det 3 gange og har næsten ikke taget på, på nær øget væske som er kommet pludseligt, til sidst i forløbet. Tog mest på ved den ældste hvor jeg på sygehuset tog 6-8 kg på i væske i løbet af få dage, hvor sygehuset sagde at det var rigtig meget og noget de sjældent så :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

Benjamins'mor

Kunne ikke lige finde et "bedre" billede, men her var jeg 32+5 med nr. 2. 

Ved ikke hvad mit BMI var, men vejede 101 kg da jeg blev vejet i uge 8 til vandrejournal. Tabte 10 kg i starten og endte med en vægt på 104 kg som højgravid (på termin). Min datter vejede 4082 g. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. juli 2015

Olaf

Første gang tog jeg 40 kg på, men havde en BMI på 17 inden første gang. 

Denne gang var den 28 inden og har termin om 3 uger og er -5 kg fra startsvægt  

billedet er fra denne graviditet, og er taget i uge 36+0  

Anmeld Citér

5. juli 2015

lillespir26

Havde godt nok BMI 37 men du får billede alligevel 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Mullesmith

Jeg ventede tvillinger 1. Gang og havde BMI på 37. Har et billede fra 35+ 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Jn81

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Jeg har gået og spekuleret sådan på om jeg skulle tabe mig inden pb. Min bmi er 27 nu her. Jeg håber i vil hjælpe mig, ville rigtig gerne se andres graviditets maver fra start til slut med en bmi på 27-30 ?  Og evt hvor meget i tog på ?  

Jeg håber at se nogle flotte maver så jeg godt tør starte pb med en bmi på 27. 

Jeg er i dag 16+0, første gangs gravid med tvillinger... Havde et BMI på omkring de 30 da jeg blev gravid... Er blevet gravid med hjælp og de nævnte ingenting om min størrelse... Synes min mave har ændret form men har stadig denne der "2-pack" på maven..., altså hvor den "bølger" ved navlen... Det ligner ikke en gravid mave endnu, så glæder mig til den dag det sker og til jeg begynder at mærke liv... Men nu har jeg taget billeder af maven idag... Det uden tøj er da jeg lå i min seng i morges og det med tøj på er fra her over middag... Kan nok selv bedst lide det fra imorges hvor jeg synes man kan ane en baby-bule, hvor det andet ser jeg stadig bare stor ud... 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Holst85

Start BMI på 35 og er nu 18+5 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Anonym trådstarter

Det er virkelig nogle fine maver  jeg har fået en del mere ro i maven nu efter at have set jeres fine billeder :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.