overvægtig graviditets billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2015

Anonym trådstarter

NBNixen skriver:

Jeg har desværre kun lige dette billede på mobilen fra 30+0 og er 31+1 I dag . . Billeder fra de tidligere uger er kun på min computer . . Min BMI er over 30 og jeg havde en start vægt på 99 og har kun taget 3 kilo på under hele graviditeten ind til videre  

Hold da op.. kun 3 kilo   ej håber det bliver mig :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2015

NBNixen

Anonym skriver:

Hold da op.. kun 3 kilo   ej håber det bliver mig :-) 

Jeps jeg var selv ekstrem nervøs for hvor meget vægten ville stige og min jordemoder sagde den helst ikke måtte stige alt for meget og det må man vidst sige den heller ikke er 

Anmeld Citér

4. juli 2015

SaraSH

Her er jeg 18+5 og med en starts BMI på 30 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg havde et bmi på 28 første gang og tog 11 kg på

andengsng varmet bmi knap 30 tror jeg og der tog jeg 4,3 kg på... Min mave var også neget mindre anden gang og ds jeg fødte lignede jeg vel en i omkring 5 mdr.. 

Først billede uge 21 i anden graviditet

andet billede uge 38 i snden graviditet og jeg fødte 6 dage senere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. juli 2015

D-Micka

Bmi på 28,7

Uge 31+3

Jeg tog knapt 40 kg. på .. (dog grundet svangerskabsforgiftning 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Anonym trådstarter

Tak for billeder af jeres skønne maver :-) det er dejligt at se at bare fordi man er lidt plus  pige  så tage man ikke voldsomt på :-) 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Jeg har gået og spekuleret sådan på om jeg skulle tabe mig inden pb. Min bmi er 27 nu her. Jeg håber i vil hjælpe mig, ville rigtig gerne se andres graviditets maver fra start til slut med en bmi på 27-30 ?  Og evt hvor meget i tog på ?  

Jeg håber at se nogle flotte maver så jeg godt tør starte pb med en bmi på 27. 

ifølge  sundhedsguiden.dk var mit BMI 28.04 da jeg blev gravid med min datter, da jeg havde født var den 31.24 og nu er den på 28.84...

jeg havde ti kilo ekstra fra da jeg fik min søn og de sad stort set alle sammen på maven af mig...  Det første billede (grå nederdel) er jeg 5+2, nr. 2 (blomstret top) er jeg 38+6 og det sidste (undertøj) er taget i mandags...

Anmeld Citér

5. juli 2015

Clisolka

Jeg havde et bmi på 30 da jeg blev gravid første gang, jeg har ikke nogle tidlige billeder fra da jeg var gravid, men jeg så sådan her ud til sidst 38+6 (rød trøje). Det er taget om mandagen, hvor hun er født lørdag morgen (39+5). Jeg nåede ialt at tage 22 kg på  Jeg gik rundt med en uopdaget svangerskabsdiabetes. 

2 gang havde jeg også et bmi på 30. Jeg havde fået diabetes 2 1½ år efter 1 fødsel, så jeg blev holdt i kort snor og tog maks 7 kg på i alt. 

Mit billede med blå trøje er 17+2 (2. gang)

Det sidste billede er jeg 38+1, det sidste billede i graviditeten. Han er født 39+4  (2. gang) 

Anmeld Citér

5. juli 2015

xStinepigen

Har er BMI på 30, er i dag 18 uger, har taget er kilo på, men kan mest se babyvulen bor jeg ligger ned, for der plejer min overflødige mave at forsvinde helt <3

Anmeld Citér

5. juli 2015

Anonym

Ved graviditet start, lå min BMI på 35. Dette er min 4 graviditet, og har ikke taget ret meget på, i hver graviditet ud over pludselig stigning pga væske. 

Jeg er nu 32+ 5 og har taget ca 4-5 kg på, Efter jeg har haft nogle pludselige vægt stigninger pga øget væske i kroppen, som jeg er en del plaget af 

på billedet er jeg 31+6

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.