Bange for der er 2 igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2015

Mullesmith

Årgangs Mor skriver:

I kan sagtens se om der er tvillinger var dine 2 drenge en eller tve æggede? Er de enæggede er sansynligheden meget lille  

Ja ved godt man kan se hvor mange der er, håååber satmr bare ikke det sker igen haha ja de er heldigvis enæggede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

Mullesmith

Men med den her mave så oppustet så føles det somom der kommer mindst 5 denne gang 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. juli 2015

Kay

Mullesmith skriver:

Men med den her mave så oppustet så føles det somom der kommer mindst 5 denne gang 

Du skal også tænke på at der er gjort plads til maven denne gang kroppen er ekstra klar fordi der var 2 sidst

glæder mig til at høre resultatet

Anmeld Citér

4. juli 2015

1990h

Mullesmith skriver:

Selvom det kun er 1 så kan vi ikke være i bilen mere når min mands søn også er her hehe. Ej satser VIRKELIG meget på at der ikke er tvillinger igen, det er jo næsten usandynligt ik???

Er chancerne ikke gode for et til hold tvillinger når man har fået? Ej jeg ved det ikke. Har ikke forstand på det. Men når nu i ikke ønsker det så håber jeg for jer der kun er en fem børn er også noget af en mundfuld når nu din mand også har en 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Kay

Er det i dag i går været af sted

Anmeld Citér

4. juli 2015

MomInTheMaking

Er chancerne ikke gode for et til hold tvillinger når man har fået? Ej jeg ved det ikke. Har ikke forstand på det. Men når nu i ikke ønsker det så håber jeg for jer der kun er en fem børn er også noget af en mundfuld når nu din mand også har en 

Tve-æggede tvillinger er en arvelig ting. En-æggede tvillinger er ligesom en "freak of nature"-ting, hvor et æg deler sig i to. Derfor er det kun når det er tve-æggede at der er en god sandsynlighed for at få det igen, da det betyder kvinden "løsner" flere æg af gangen og derfor har større sandsynlighed for at ende op med to befrugtede æg på samme tid.

Anmeld Citér

4. juli 2015

1990h

Har i været til scanning ?

Anmeld Citér

4. juli 2015

Mullesmith

Kay skriver:

Er det i dag i går været af sted

Det er først lørdag d.11 vi får at se hvor mange der gemmer sig 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Mullesmith

LonglivetheQueen skriver:

Tve-æggede tvillinger er en arvelig ting. En-æggede tvillinger er ligesom en "freak of nature"-ting, hvor et æg deler sig i to. Derfor er det kun når det er tve-æggede at der er en god sandsynlighed for at få det igen, da det betyder kvinden "løsner" flere æg af gangen og derfor har større sandsynlighed for at ende op med to befrugtede æg på samme tid.

Tro mig jeg ved alt om det der  det har dog også noget at gøre med højde og BMI og der ligger jeg i høj risiko gruppen 

Anmeld Citér

4. juli 2015

Kay

Mullesmith skriver:

Det er først lørdag d.11 vi får at se hvor mange der gemmer sig 

Øv for pokker har ventet og ventet i dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.