Bange for der er 2 igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.436 visninger
25 svar
18 synes godt om
3. juli 2015

Mullesmith

Hej alle 

jeg er simpelthen så nervøs for at få tvillinger igen, at jeg har bestilt en tidlig scanning, som vi skal til på lørdag hvor jeg er 9+2. Jeg har tvillinger fra 2010 og skal bare se om der bare gemmer sig en denne gang. Er faktisk pisse nervøs. Hvad kan man se på scanning så tidligt?? Nogen der har prøvet det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
Mullesmith skriver:

Hej alle 

jeg er simpelthen så nervøs for at få tvillinger igen, at jeg har bestilt en tidlig scanning, som vi skal til på lørdag hvor jeg er 9+2. Jeg har tvillinger fra 2010 og skal bare se om der bare gemmer sig en denne gang. Er faktisk pisse nervøs. Hvad kan man se på scanning så tidligt?? Nogen der har prøvet det?

Du kan sagtens se på en scanning i uge 9/10 om der er tvillinger. Min scanning 10+3 lignede en rigtig baby

Anmeld Citér

3. juli 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jrg blev scannet omkring 9+3. Der kunne man se bevægelser fx baby der prøvede at må fødderne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. juli 2015

Mullesmith

Mor-til-Alfred skriver:

Du kan sagtens se på en scanning i uge 9/10 om der er tvillinger. Min scanning 10+3 lignede en rigtig baby

Ja ved godt man kan se hvor mange det er, men fedt hvis det allerede ligner en rigtig baby. Overvejer at fortælle nyheden til familien efter scanninger, da min mave har svært ved at skjule det allerede, måske fordi det er 2. Gang og at jeg er utrolig oppustet og har taget tre kilo på der har sat sig lige på maven. Og det er faktisk træls at gå og holde det hemmeligt også, når man har kvalme og føler sig tung og træt ofte.

Anmeld Citér

3. juli 2015

Mullesmith

SDD skriver:

Jrg blev scannet omkring 9+3. Der kunne man se bevægelser fx baby der prøvede at må fødderne

Nååh en bette fis  ej nu glæder jeg mig rigtig meget. Shit jeg er bange for at se to på skærmen 

Anmeld Citér

3. juli 2015

1990h

Mullesmith skriver:

Nååh en bette fis  ej nu glæder jeg mig rigtig meget. Shit jeg er bange for at se to på skærmen 

Det bliver godt nok spændende. Hvis der er to hvad så? Så det tid til ny bil eller ��?

Anmeld Citér

3. juli 2015

Mullesmith

1990h skriver:

Det bliver godt nok spændende. Hvis der er to hvad så? Så det tid til ny bil eller ��?

Selvom det kun er 1 så kan vi ikke være i bilen mere når min mands søn også er her hehe. Ej satser VIRKELIG meget på at der ikke er tvillinger igen, det er jo næsten usandynligt ik???

Anmeld Citér

3. juli 2015

Berta

Jeg kan godt forstå du ønsker kun en nu. Men ikke for at ødelægge dit humør - så kender jeg en der venter andet hold tvillinger ��

Anmeld Citér

3. juli 2015

Mullesmith

Berta skriver:

Jeg kan godt forstå du ønsker kun en nu. Men ikke for at ødelægge dit humør - så kender jeg en der venter andet hold tvillinger ��

Jeg bliver seriøst ulykkelig så, hvis det sker igen 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Kløver

I kan sagtens se om der er tvillinger var dine 2 drenge en eller tve æggede? Er de enæggede er sansynligheden meget lille  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.