Morogbarn skriver:
Jeg kunne så meget have skrevet det her indlæg!!! Jeg er ved at omkomme af træthed!!! Min dreng er 7 måneder, bliver ammet i søvn, gider ikke sut og helst heller ikke flaske og vil også gerne ammes 4-5 gange om natten. Har lidt svært ved at gennemskue om det er sult eller hygge... Nogle gange er det helt sikkert bare hygge. Han spiser heller ikke vildt meget om dagen, måske er det derfor han skal indhente det om natten...
Måske skal vi lave en aftale om at tage kampen op samtidig og få ændret de dårlige vaner, så kan vi støtte hinanden lidt i processen 
Ammeråd der er gode at huske.
Husk hvile, god nærende mad og masser af drikke...for meget aktivit og for lidt væske kan påvirke både mængde og kvalitet.
især er aftenmælken ofte tyndere.
De fleste ammebørn tanker op om til natten. Dvs de sagtens kan ligge og spise fra kl.19-21, næsten uafbrudt.
Husk også at sover de dårligt , sover du dårligt og dermed er en lur endnu vigtigere i løbet afdagen.
Og husk, det varer ikke ved 
Om få mdr er det måske slut, barnet får fast føde og kan drikke af en kop....og du er ude på den anden side
Håber det bedste for jer trætte mødre. Det er en kamp for at få en god nattesøvn, og med børn på 8,6 og 3 år, glæder jeg mig selv til at kunne sove igennem hver dag og prøve at vågne op veludhvilet
Anmeld
Citér