Hvor ska wc børsten stå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2015

TNBC

StineW79 skriver:

Men er det så højre side, når du sidder ned eller bruger du den med højre hånd, når du står op? X

Det er højre side når jeg sidder ned, men også højre hånd jeg bruger, da jeg er højre håndet.

Men for mig skal den stå ved væggen, så man ikke går ind i den

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
StineW79 skriver:

Ja en lille afstemning omkring hvilken side af wcet, wc børsten ska stå på.

Ved godt det er et tosset spørgsmål, men for mig er det vigtig at wc børsten står på den rigtig side af wcet.... 

Så hvilken side er den rigtig side for dig?? Vh stine

Jeg har stemt at det er ligegyldigt hvilken side, for jeg er ligeglad om den står til højre eller venstre... jeg vil bare have den tim at stå mellem væggen og toilettet... især når man har en pige i huset der synes at det er noget af det sjoveste at lege med... 

Anmeld Citér

3. juli 2015

TNBC

Michael healer skriver:

Nogle toiletter har hjørnevæg til venstre

Jeg skrev jeg synes den altid står til højre, sagde ikke noget om at der kun var hjørnevæg til højre. 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Michael healer

Yurie skriver:

Jeg skrev jeg synes den altid står til højre, sagde ikke noget om at der kun var hjørnevæg til højre. 

ok, men jeg har set på offentlig toiletter at det er forskelligt, alt efter om hjørnevægen er til højre eller venstre

Børsten står som regel i hjørnet lige meget hvad

Anmeld Citér

3. juli 2015

TNBC

Michael healer skriver:

ok, men jeg har set på offentlig toiletter at det er forskelligt, alt efter om hjørnevægen er til højre eller venstre

Børsten står som regel i hjørnet lige meget hvad

Det siger jeg heller at de ikke gør, jeg siger bare at de sidste steder jeg har boet, der har de stået til højre, men jeg ser heller ikke efter hvor børsten står npr jeg ef på toilettet.

Anmeld Citér

3. juli 2015

Bshizzle

StineW79 skriver:

Bare den er der, er self det vigtigste, men hva hånd "plejer" du helst at ville bruge den med? Vh stine

Nu gør jeg rent i mit arbejde til hverdag både hos private, hoteller samt firmaer.. Og da står børsten generelt i højre side 

Og Ja, jeg bruger højre hånd. 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Michael healer

Bshizzle skriver:

Nu gør jeg rent i mit arbejde til hverdag både hos private, hoteller samt firmaer.. Og da står børsten generelt i højre side 

Og Ja, jeg bruger højre hånd. 

Men er det så til højre, når du sidder der, eller når du står og kigger på toilettet ?

Anmeld Citér

3. juli 2015

Mama85

Begge vores står i venstre side af toilettet 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Blop2

ErDetSnartNU skriver:

Hvad så hvis I har gæster der skal bruge den men som ikke lige har lyst til at komme ud og sige at de har lavet bæ-render i toilettet og skal bruge børsten? 

Selv har jeg aldrig skænket det en tanke men alligevel står børsterne til højre for toilettet på begge vores toiletter. Jeg tror nu at det mest er et tilfælde da vores toiletter står på en måde så det er mest logisk og diskret at børsterne står ved den side. 

De få mennesker som kommer os ved, at den står i skabet. Ellers sætter jeg den ud når vi har gæster, til højre for toilettet!

Anmeld Citér

3. juli 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg har stemt blank på det ene toilet står den til venstre (mellem toilet og væg) 

På det andet står den til højre væk fra væggen.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.