Hvor ska wc børsten stå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Frk_Louise skriver:

Til den side, hvor der det hjørne/en væg er den "rigtige" side herhjemme, tror jeg.

Det er faktisk noget, jeg aldrig har tænkt over 

Men hva hånd bruger du, når du bruger wc børsten? Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

StineW79

Årgangs Mor skriver:

Kommer an på indretningen, begge vores står mod venstre, den ene nærmest bagved. Kommer så på om toilettet står frit, ind mod en væg og hvor væggen er, om der er skråvægge osv  

Ja det spiller self også meget ind! Vh stine

Anmeld Citér

3. juli 2015

StineW79

Troldemommi skriver:

Se det var lige noget jeg aldrig har skænket en tanke 

Nu kommer du til at går og kigge efter hvilken side wc børster står på, alle steder du kommer hen i dag vh stine

Anmeld Citér

3. juli 2015

StineW79

Michael healer skriver:

Men du bruger den jo ikke mens du sidder på toiletter, går jeg ud fra, det er vel først når du rejser dig op, ikke ?

Hé Hé jo self ska den først bruges når man står op, og her er det jeg tænker på hvilken side det er rarest den så står ved? Vh stine

Anmeld Citér

3. juli 2015

Michael healer

StineW79 skriver:

Hé Hé jo self ska den først bruges når man står op, og her er det jeg tænker på hvilken side det er rarest den så står ved? Vh stine

Ok, jamen så må svaret være, at for en højrehåndet, at den så står til højre, når du har rejst dig op, og vendt dig mod toilettet, og for en venstre håndet er det så omvendt he he

Anmeld Citér

3. juli 2015

Michael healer

StineW79 skriver:

Ja det var så svaret i forhold til det rent praktiske

Hvis så det drejer sig om, hvad der er pænest, så det vel at man ikke kan se den sådan bare lige, og så er svaret omme bagved toilettet mod et hjørne, så den er gemt lidt væk og ikke vælter så nemt he he

Anmeld Citér

3. juli 2015

Blop2

Vores står i et skab på badeværelset, da jeg ikke syntes den er særlig hyggelig at kigge på. 

Har stemt blankt!

Anmeld Citér

3. juli 2015

SofiaMik

Da vi har haft små børn i årevis bor vores wc børste højt oppe... Ikke kønt men mere lækkert end de små kan nå den��

Anmeld Citér

3. juli 2015

Masig

Selvom vi begge er højrehåndede står begge børster faktisk til venstre når vi har rejst os og vendt mod toilettet. Det er da egentlig åndssvagt kan jeg godt se nu, men har aldrig tænkt over det. Det så vist bare pænest ud at den stod der hehe.. 

Anmeld Citér

3. juli 2015

ErDetSnartNU

Blop2 skriver:

Vores står i et skab på badeværelset, da jeg ikke syntes den er særlig hyggelig at kigge på. 

Har stemt blankt!

Hvad så hvis I har gæster der skal bruge den men som ikke lige har lyst til at komme ud og sige at de har lavet bæ-render i toilettet og skal bruge børsten? 

Selv har jeg aldrig skænket det en tanke men alligevel står børsterne til højre for toilettet på begge vores toiletter. Jeg tror nu at det mest er et tilfælde da vores toiletter står på en måde så det er mest logisk og diskret at børsterne står ved den side. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.