Anonym skriver:
Hvor blev han opereret og hvor gammel var han ?
Er det fint nu ? Og hvordan foregår operationen
Han var tæt på 6 år. Du kan intet se nu. Det så fint. Ingen tror på han har skelet rigtig meget.
han kom til forundersøgelse på Roskilde, efter henvisning af øjenlæge. Og efter plastre osv som ikke virkede, skulle han ha det ordnet.
Det foregår så stille og roligt, møde på børneafdelingen, bliver gjort klar med børnetøj (sejt nattøj) og kørers over til operationsstuen hvor han blev lagt i narkose mens du sidder og nusser (det hårdt - ja undskyld) og så det ud og ind kommer lægen. Ca 1,5 time efter blev jeg ringet over - han reagerede vildt på opvågningen så jeg skulle over til ham.
ellers er det tilbage på stuen og være et par timer, spise en is - han begyndte at lege og ville spille PlayStation, hvilket de sagde var super godt. Så han hurtigt brugte øjene. Derefter hjem og være hjemme 1 uge hvor han skulle holde sig i ro.
Det gik over alt forventning og hans første ord efter narkosen var ude af kroppen var - nu mine øjne gode, der driller ikke mere.
han så farlig ud. Ildrød i øjenkrogen hvor de havde flyttet musklen, men det forsvandt hurtigt.
så hvis det noget i blevet tilbudt, gør det endelig. Vi var ved første oråd Uhh ha nej tænkt hvis osv. Men de så dygtige
Anmeld
Citér