Arp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2015

Sprit25

Benjamins'mor skriver:

Jeg smøre hans hår ind i et tykt lag baby olie, så fjerner jeg det med en tættekam. Når olien kommer i bliver arpen blød, men her kommer det alligevel hurtigt igen. 

Min svigermor siger det er fordi han har tykt hår, ved ikke om det har noget at sige.

Synes bare flagerne sidder i håret

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2015

Kløver

Benjamins'mor skriver:

Jeg har googlet lidt, men finder kun om babyer, så nu spørger jeg lige her. 

Hvor længe er det normalt at børn har arp? 

Benjamin er nu 4 1/2 (fra januar '11), og han er stadig MEGET plaget af arp, kan fjerne et par gange om måneden og det bliver hurtigt noget tykt brunt noget. 

Celina på 20 mdr har næsten aldrig noget arp mere.

Min søn fra jan 11 har lidt og min datter på lidt over 3 er ret plaget. Vi blev anbefalet skælsshampoo fra apoteket til hende, men da det ikke har hjulpet skal vi overveje om lægen skal give noget på recept vi kan prøve. Vi har prøvet alle råd og intet hjælper 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Benjamins'mor

Sprit25 skriver:

Synes bare flagerne sidder i håret

Det har jeg nu ikke oplevet ved mine børn. 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Benjamins'mor

Årgangs Mor skriver:

Min søn fra jan 11 har lidt og min datter på lidt over 3 er ret plaget. Vi blev anbefalet skælsshampoo fra apoteket til hende, men da det ikke har hjulpet skal vi overveje om lægen skal give noget på recept vi kan prøve. Vi har prøvet alle råd og intet hjælper 

Øv hvor træls. 

Og man vil jo heller ikke fortsætte med at forsøge de forskellige ting når det gør ondt på dem. 

Anmeld Citér

1. juli 2015

Kløver

Benjamins'mor skriver:

Øv hvor træls. 

Og man vil jo heller ikke fortsætte med at forsøge de forskellige ting når det gør ondt på dem. 

Nej hvis ikke lægens shampoo hjælper vil vi have henvisning om det kan være psoriasis eller lignende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.