Arp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
14 svar
2 synes godt om
29. juni 2015

Benjamins'mor

Jeg har googlet lidt, men finder kun om babyer, så nu spørger jeg lige her. 

Hvor længe er det normalt at børn har arp? 

Benjamin er nu 4 1/2 (fra januar '11), og han er stadig MEGET plaget af arp, kan fjerne et par gange om måneden og det bliver hurtigt noget tykt brunt noget. 

Celina på 20 mdr har næsten aldrig noget arp mere.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

Pikku Myy

Benjamins'mor skriver:

Benjamin er nu 4 1/2 (fra januar '11), og han er stadig MEGET plaget af arp, kan fjerne et par gange om måneden og det bliver hurtigt noget tykt brunt noget. 

Min søn havde også arp som større barn. Vi kom af med det ved at vaske 2 gange hver gang i en periode.

Anmeld Citér

29. juni 2015

Benjamins'mor

Pikku Myy skriver:

Min søn havde også arp som større barn. Vi kom af med det ved at vaske 2 gange hver gang i en periode.

Det vil jeg prøve fremover. 

Anmeld Citér

29. juni 2015

MysteriousAngel

Benjamins'mor skriver:

Min datter var omkring 6 før vi fik bugt med det. De 2 andre har været plaget af det i en mild grad.. aldrig så voldsomt som hende... 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Sprit25

Åh min datter på 14 mdr døjer også virkelig med det så "glad" at andre større børn også døjer

Anmeld Citér

30. juni 2015

ung-mor-2014

Benjamins'mor skriver:

Min kæreste har det, og han er altså 20

men min sp siger at det er forskelligt hvor lang tid, nogle har det kun som små, også er der som min kæreste der stadig har det som voksen :/

Anmeld Citér

30. juni 2015

Skouboe

Min ældste har også døjet meget med det. Vi blødte det op med en god fedtcreme (masser af creme og lad det sidde 4-5 timer) og derefter "skrabede" vi det af med en lusekam.

Anmeld Citér

30. juni 2015

Sprit25

Hvad gjorde I for at tage det? 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Benjamins'mor

Skouboe skriver:

Min ældste har også døjet meget med det. Vi blødte det op med en god fedtcreme (masser af creme og lad det sidde 4-5 timer) og derefter "skrabede" vi det af med en lusekam.

Jeg smøre en godt lag baby olie i håret og så kan det fjernes med tættekam med det samme uden det gør ondt på ham.

Anmeld Citér

30. juni 2015

Benjamins'mor

Sprit25 skriver:

Hvad gjorde I for at tage det? 

Jeg smøre hans hår ind i et tykt lag baby olie, så fjerner jeg det med en tættekam. Når olien kommer i bliver arpen blød, men her kommer det alligevel hurtigt igen. 

Min svigermor siger det er fordi han har tykt hår, ved ikke om det har noget at sige.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.