Bivirkninger ved MFR - hvornår kom de

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2015

Kløver

Ved begge mine de 2 store, er de kommet efter ca 11-14 dage hvisker husker rigtigt. Min yngste skal først have den om ca 3 mdr 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

Sprit25

Mulllesmor skriver:

Vent da med at få hende vaccineret  til i har været på ferie 

Føler mig bare lidt uansvarlig at jeg udsætter det grundet ferie! 

Anmeld Citér

29. juni 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Sprit25 skriver:

Rart at jeg ikke er den eneste der tænker sådan

Ja samme her 

Havde det da lidt dårligt med det osse selv om det kun er en uge 

Men min datter har lige så meget brug for ferie med begge sine forældre som vi har og så ville det da ikke være sjovt for hende at skulle ligge syg når hun skal hygge med os 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Sprit25

anna111 skriver:

Ja samme her 

Havde det da lidt dårligt med det osse selv om det kun er en uge 

Men min datter har lige så meget brug for ferie med begge sine forældre som vi har og så ville det da ikke være sjovt for hende at skulle ligge syg når hun skal hygge med os 

Vi skal afsted med mormor og morfar også. Så hun bliver jo total centrum

Anmeld Citér

29. juni 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Om hun er lige 15 mdr eller 15 mdr og 2 uger når hun skal vaccineres er da ligegyldig .. Hvis hun fx er syg, snottet osv den dsg hun er 15 mdr så bliver vaccinen jo også udsat��

Anmeld Citér

29. juni 2015

Sprit25

Mulllesmor skriver:

Om hun er lige 15 mdr eller 15 mdr og 2 uger når hun skal vaccineres er da ligegyldig .. Hvis hun fx er syg, snottet osv den dsg hun er 15 mdr så bliver vaccinen jo også udsat��

Det er jeg helt indforstået med. Men synes bare når jeg selv bestemmer den udsættes. Snakker med min kæreste om det og fortæller ham om den her tråd

Anmeld Citér

29. juni 2015

Kløver

Sprit25 skriver:

Det ar jo ikke væree end den skulle udsættes et par uger pga en forkølelse det vigtige er jo de får den, og du er ikke uansvarlig fordi du udsætter det 2-3 uger  

Anmeld Citér

29. juni 2015

lineog4

Fik at vide at sygeplejerske bivirkningerne kom en uge til 10 dage efter stikket. Men min datter som er den eneste der fik bivirkninger fik det om natten efter stikket og ingen tvivl om det var fra stikket for hun fik mæslingelignende sygdom og skulle være underligt hvis hun tilfældigvis skulle få det samme dag...

de to andre havde slet ingen bivirkninger selvom jeg havde frygtet det helt vildt for min datter blev virkelig skidt med 41 i feber og total slatten og jeg var alene med hende (tro mig jeg var bange)

Anmeld Citér

29. juni 2015

lineog4

Sprit25 skriver:

Mine har været udsat alle 3 - men okay jeg er også lidt uansvarlig  faktisk fik Linus først sin da han var over 2 år, fordi han bare var konstant syg den vinter mellem han var 1 år og 2 år....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.