Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften siger; hvornår kom birvirkninger og hvor lang tid varede de
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sprit25 skriver: Ja som overskriften siger; hvornår kom birvirkninger og hvor lang tid varede de
Mener du MFR?
modesty skriver: Mener du MFR?
Undskyld ja
Sprit25 skriver: Undskyld ja
Hmm, bum bum. Min søn har fået den første ved 15 mdr. Jeg husker ikke at bivirkningerne var særligt voldsomme. Der var vist en lille my feber cirka en uges tid efter.
modesty skriver: Hmm, bum bum. Min søn har fået den første ved 15 mdr. Jeg husker ikke at bivirkningerne var særligt voldsomme. Der var vist en lille my feber cirka en uges tid efter.
Okay tak. Det her kommer til at lyde mega nederen Men det er fordi vi skal i sommerhus omkring 14 dage efter hun fylder 15 mdr og ville være så træt af det hvis hun ligger syg der Så hvis jeg kunne gøre det så det ikke faldt sammen med den del af ferien!
ingen bivirkninger....
Sprit25 skriver: Okay tak. Det her kommer til at lyde mega nederen Men det er fordi vi skal i sommerhus omkring 14 dage efter hun fylder 15 mdr og ville være så træt af det hvis hun ligger syg der Så hvis jeg kunne gøre det så det ikke faldt sammen med den del af ferien!
Er det ikke typisk efter en uge der kommer noget - hvis der overhovedet kommer noget? Som sagt var det meget lidt her.
Ingen bivirkninger her. Udover skræk for lægen
Ingen af mine tre har reageret på mdr-vaccinen.
Ingen bivirkninger her. Jeg vil tro de kommer rimelig hurtigt, vel inden for nogle timer, men ved det ikke. Min den mindste blev lidt utilpas i timerne efter ved 3 mdrs vaccinen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128