Var til scanning, intet foster :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2015

Linkaa

Maymoonah skriver:

Fik idag en indvendig scanning, er 7+5 og der var intet hjerteblink .. Ja faktisk ledte hun vildt længe for at finde noget foster.. Der lå en lille klump som hun mente var fosteret der var gået til.. Pga manglende hjerteblink og str i forhold til hvor langt jeg er henne.. 

Jeg fik et chok, for har virkelig meget kvalme og er så træt samt alt lugter bare dårligt..

Har haft to spontane aborter tidligere, men der havde jeg ingen symptomer... Følte mig meget gravid denne gang.. Hun anbefalede jeg tog til læge imorgen og fik tjekket mit hcg..

En øv dag��

Øv øv... Har selv gået igennem en MA i november, hvor jeg i uge 13 blev scannet og fosteret havde været dødt i 4 uger.

det viste sig at være en partiel Mola, så kan anbefale at få en udskrabning så fosteret bliver tjekket igennem for evt. genfejl mm.

Håber du bliver lige så hurtig gravid igen som jeg gjorde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

Maymoonah

Tak for jeres omtanke��

Har fået en tid på Hvidovre imorgen, men de kan ikke love det bliver fjernet der, da det er en akut klinik og kommer an på hvad de får ind. 

Kan jeg så risikere det skal ske af sig selv?�� det magter jeg altså ikke at gå og vente på. De to andre gange blødte jeg først i uge 11, selvom det var gået til i uge 6-7 ca.. Kan man kræve de gør noget?

Anmeld Citér

29. juni 2015

stinemavepine

Åh, hvor er jeg ked af dit tab 

Jeg tror sagtens du kan bede om en udskrabning uanset. Hvis ikke de har tid i morgen, når du skal ind til scanning, så får du nok en tid. Alternativt kan du vente og håbe på de får tid til dig løbet ad dagen. Første gang jeg fik en udskrabning endte jeg med at vente i ret lang tid, da der kom en del akutte patienter ind, hvilket var hårdt. Men jeg havde det fysisk rigtig godt, så snart indgrebet var ovre og jeg var vågen igen. Alt kvalme mv. var væk!

www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

29. juni 2015

Maymoonah

stinemavepine skriver:

Åh, hvor er jeg ked af dit tab 

Jeg tror sagtens du kan bede om en udskrabning uanset. Hvis ikke de har tid i morgen, når du skal ind til scanning, så får du nok en tid. Alternativt kan du vente og håbe på de får tid til dig løbet ad dagen. Første gang jeg fik en udskrabning endte jeg med at vente i ret lang tid, da der kom en del akutte patienter ind, hvilket var hårdt. Men jeg havde det fysisk rigtig godt, så snart indgrebet var ovre og jeg var vågen igen. Alt kvalme mv. var væk!

www.stinemavepine.blogspot.dk

Tak��

Det er lidt det jeg håber på, at være hurtigt frisk fysisk igen.. Men ja må se hvad de siger. Er ikke meget for medicinsk indgreb, da jeg ikke har god erfaring med det

Anmeld Citér

29. juni 2015

stinemavepine

Maymoonah skriver:

Tak��

Det er lidt det jeg håber på, at være hurtigt frisk fysisk igen.. Men ja må se hvad de siger. Er ikke meget for medicinsk indgreb, da jeg ikke har god erfaring med det

Det kan jeg godt forstå. Synes helt sikkert du skal fortælle dem det, når du skal ind på Hvidovre. Jeg måtte selv vælge, men spurgte også lægerne hvad de vurderede var bedst i lige min situation og de sagde så kirurgisk.

Håber du møder ind til noget godt personale som tager sig godt af dig, så du hurtigt kan få det bedre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.