Maymoonah skriver:
Fik idag en indvendig scanning, er 7+5 og der var intet hjerteblink .. Ja faktisk ledte hun vildt længe for at finde noget foster.. Der lå en lille klump som hun mente var fosteret der var gået til.. Pga manglende hjerteblink og str i forhold til hvor langt jeg er henne..
Jeg fik et chok, for har virkelig meget kvalme og er så træt samt alt lugter bare dårligt..
Har haft to spontane aborter tidligere, men der havde jeg ingen symptomer... Følte mig meget gravid denne gang.. Hun anbefalede jeg tog til læge imorgen og fik tjekket mit hcg..
En øv dag
Jeg havde min tredje ufrivillige abort i sidste uge (en SA og to MA) og jeg kunne selv vælge mellem medicinsk og kirurgisk abort selvom fostret kun var ca 6 uger gammelt, da jeg tidligere har haft rigtigt ondt af at få cytotec og derfor ikke var tryg ved at skulle hjem med de piller.
Derudover blev jeg henvist til HAB (enhed på Riget for Abortus Habitualis) da jeg nu har haft 3 aborter i træk. Det kunne være du også skulle spørge ind til det, så du kan blive udredt og måske undgå det sker igen?
...og så gør det mig selvfølgelig rigtig ondt på dine vegne! Det er bestemt en øv dag!
Anmeld
Citér