Var til scanning, intet foster :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.489 visninger
14 svar
4 synes godt om
28. juni 2015

Maymoonah

Fik idag en indvendig scanning, er 7+5 og der var intet hjerteblink .. Ja faktisk ledte hun vildt længe for at finde noget foster.. Der lå en lille klump som hun mente var fosteret der var gået til.. Pga manglende hjerteblink og str i forhold til hvor langt jeg er henne.. 

Jeg fik et chok, for har virkelig meget kvalme og er så træt samt alt lugter bare dårligt..

Har haft to spontane aborter tidligere, men der havde jeg ingen symptomer... Følte mig meget gravid denne gang.. Hun anbefalede jeg tog til læge imorgen og fik tjekket mit hcg..

En øv dag��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

MysteriousAngel

28. juni 2015

Carina:-)

Øv :( 

Jeg har haft en del aborter og nogen gange har det været uden symptomer og andre gange med.

Tit ved en ma som du nu oplever ,det forsvinder symptomerne ikke fordi kroppen stadig tror den er gravid og fordi moderkagen tit vokser videre. 

Skal du ikke følges op med endnu en skanning på sygehuset ? Så de kan finde ud af om du skal have hjælp med at udskille det? 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Maymoonah

Tak for kram☺️

Skal tale med lægen imorgen og så ved jeg nok mere.. Min mave er vokset, vil gerne af med alle de har symptomer når der alligevel ikke er noget liv��

skal man regne med udskrab så??��

Anmeld Citér

28. juni 2015

Carina:-)

Maymoonah skriver:

Tak for kram☺️

Skal tale med lægen imorgen og så ved jeg nok mere.. Min mave er vokset, vil gerne af med alle de har symptomer når der alligevel ikke er noget liv��

skal man regne med udskrab så??��

Du kan få en medicinsk når du ikke er længere henne og min erfaring er at når fostret er dødt så går det let . 

Det er det mest skånsomme for kroppen især når du gerne vil være gravid igen. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Maymoonah

Carina:-) skriver:

Du kan få en medicinsk når du ikke er længere henne og min erfaring er at når fostret er dødt så går det let . 

Det er det mest skånsomme for kroppen især når du gerne vil være gravid igen. 

Har prøvet det før, synes det gjorde ret så ondt og så endte det alligevel med et udskrab da alt ikke røg ud��

Anmeld Citér

28. juni 2015

Købmagerkonen

Maymoonah skriver:

Fik idag en indvendig scanning, er 7+5 og der var intet hjerteblink .. Ja faktisk ledte hun vildt længe for at finde noget foster.. Der lå en lille klump som hun mente var fosteret der var gået til.. Pga manglende hjerteblink og str i forhold til hvor langt jeg er henne.. 

Jeg fik et chok, for har virkelig meget kvalme og er så træt samt alt lugter bare dårligt..

Har haft to spontane aborter tidligere, men der havde jeg ingen symptomer... Følte mig meget gravid denne gang.. Hun anbefalede jeg tog til læge imorgen og fik tjekket mit hcg..

En øv dag��

Jeg havde min tredje ufrivillige abort i sidste uge (en SA og to MA) og jeg kunne selv vælge mellem medicinsk og kirurgisk abort selvom fostret kun var ca 6 uger gammelt, da jeg tidligere har haft rigtigt ondt af at få cytotec og derfor ikke var tryg ved at skulle hjem med de piller.

Derudover blev jeg henvist til HAB (enhed på Riget for Abortus Habitualis) da jeg nu har haft 3 aborter i træk. Det kunne være du også skulle spørge ind til det, så du kan blive udredt og måske undgå det sker igen?

...og så gør det mig selvfølgelig rigtig ondt på dine vegne! Det er bestemt en øv dag!

Anmeld Citér

29. juni 2015

Lisbeth1985

29. juni 2015

Babydrøm

29. juni 2015

Shine

Maymoonah skriver:

En øv dag��

Sorry ❤️❤️❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.