grinny skriver:
Det var en ikke så god oplevelse vi havde på Riget 
Jeg vidste godt at jeg skulle tabe mig, men ikke at det var 20 kg
Jeg kan godt, har allerede tabe 10 og det skal jeg hele tiden huske på!
Desværre fik de sagt nogle dumme ting som gjorde at vi ikke følt os tilpas, bl.a. at hvis jeg er overvægtig kan det være skyld i at vi skal prøve en dødsfødsel igen - det kunne de godt lige have pakket lidt bedre ind!
Vi følte os meget malplaceret og slet ikke velkommen fordi vi jo ikke høre til Riget!
Vi snakker om at spare de 42.000 kr op til Trianglen - men det er fandme mange penge 
Nå, jeg skal lige have en pause da alt virker uoverskueligt lige nu. Tak for støtte og opbakning 
Først.... 
Nu kender jeg ikke din historie, men....
vi har også bla været tilknyttet Riget og følte os egentlig nogenlunde tilpas (nu kom vi så fra Herlev, som ikke var nogen succes.....)
vi fik ikke nogen gevinst ud af det.....
Vi har været på Copenhagen fertility center og fik en gratis uforpligtende samtale.... Det var guld værd!!! De var SÅ søde!,, og jeg er overvægtig og de nævnte intet om min vægt...
Må jeg spørge hvorfor det kommer til at koste 42000 ? Vi betalte 24000 for vores 1 forsøg og det var med alt hvad der kunne hænge på den... ICSI, og laser assisted hatching.... Næste forsøg fik vi 5000kr i rabat.... Og jeg er nu gravid med tvillinger.... Efter 10 år som ufrivillig barnløs...
Anmeld
Citér