Nu kommer arbejdet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2015

Christine

grinny skriver:

Vi "hænger" heldigvis ikke på de to, men de lagde lidt grundstenen for tonen derinde 

De snakkede bare som om at det var min overvægt der var skyld i at han døde og at jeg nok ville risikere det igen! Øv! 

Ja når man først har haft en rigtigt dårlig oplevelse, så er det nok svært at have lyst til at komme igen.

Men det er i hvert fald ikke din eller din vægts skyld! Og det er heldigvis ikke alle sundhedspersoner der er så idiotiske.

Det er bare virkelig mange penge i skal af med i det private. Så jeg håber i alligevel fortsætter derinde. Men på den anden side så synes jeg sagtens i kan klage over den behandling, hvis i altså har mod på det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2015

Jn81

grinny skriver:

Det var en ikke så god oplevelse vi havde på Riget 

Jeg vidste godt at jeg skulle tabe mig, men ikke at det var 20 kg  Jeg kan godt, har allerede tabe 10 og det skal jeg hele tiden huske på! 

Desværre fik de sagt nogle dumme ting som gjorde at vi ikke følt os tilpas, bl.a. at hvis jeg er overvægtig kan det være skyld i at vi skal prøve en dødsfødsel igen - det kunne de godt lige have pakket lidt bedre ind!  Vi følte os meget malplaceret og slet ikke velkommen fordi vi jo ikke høre til Riget!

Vi snakker om at spare de 42.000 kr op til Trianglen - men det er fandme mange penge 

Nå, jeg skal lige have en pause da alt virker uoverskueligt lige nu. Tak for støtte og opbakning 

Først.... 

Nu kender jeg ikke din historie, men....

vi har også bla været tilknyttet Riget og følte os egentlig nogenlunde tilpas (nu kom vi så fra Herlev, som ikke var nogen succes.....) 

vi fik ikke nogen gevinst ud af det..... 

Vi har været på Copenhagen fertility center og fik en gratis uforpligtende samtale.... Det var guld værd!!! De var SÅ søde!,, og jeg er overvægtig og de nævnte intet om min vægt... 

Må jeg spørge hvorfor det kommer til at koste 42000 ? Vi betalte 24000 for vores 1 forsøg og det var med alt hvad der kunne hænge på den... ICSI, og laser assisted hatching.... Næste forsøg fik vi 5000kr i rabat.... Og jeg er nu gravid med tvillinger.... Efter 10 år som ufrivillig barnløs...

Anmeld Citér

2. juli 2015

Babydrøm

grinny skriver:

Jeg vidste godt at jeg skulle tabe mig, men ikke at det var 20 kg  Jeg kan godt, har allerede tabe 10 og det skal jeg hele tiden huske på! 

Desværre fik de sagt nogle dumme ting som gjorde at vi ikke følt os tilpas, bl.a. at hvis jeg er overvægtig kan det være skyld i at vi skal prøve en dødsfødsel igen - det kunne de godt lige have pakket lidt bedre ind!  Vi følte os meget malplaceret og slet ikke velkommen fordi vi jo ikke høre til Riget!

Vi snakker om at spare de 42.000 kr op til Trianglen - men det er fandme mange penge 

Nå, jeg skal lige have en pause da alt virker uoverskueligt lige nu. Tak for støtte og opbakning 

Anmeld Citér

10. juli 2015

ErDuHerIkkeSnart

grinny skriver:

Hvor er jeg ked af at høre, at I føler jeg så dårligt behandlede. Ovenpå alt det I har været igennem, skulle man kunne forvente en meget hensynsfuld og professionel behandling på landets største fertilitetsklinik. 

Selv har jeg kun gode oplevelser derfra - men det samme gælder indtil videre på Trianglen. Dog ville jeg også blive rigtig ked af nogle af de ting, som du skriver om. 

Når du har sundet dig lidt, så ville jeg faktisk overveje at sige det til dem. Stille og roligt - eller eventuelt via en mail eller et brev. De har at gøre med mennesker i kæmpe livskriser - og det er simpelthen ikke godt nok, det du fortæller om der. 

Alt det bedste til jer. 

Kh Signe 

En blog om ufrivillig barnløshed:  www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.