Undskyld mit sprog, men hvad fanden er det for en udmelding at komme med? Det er da på ingen måde ok, at de lige vælger at smide ind, at din vægt kan være en medvirkende årsag til en dødfødsel, magen til uempatisk menneske skal man da vist lede længe efter! Den tragedie l har været ude for, har intet med din vægt at gøre, det står sort på hvidt, så det skal de på ingen måde bryde sig om at udtale sig om! Jeg bliver så gal på jeres vegne!
Nå det var lige lidt arrigskab der kom ud der, må prøve at være lidt mere konstruktiv 
Kunne l ikke komme til på et andet offentligt sygehus eller er der en årsag til at det skal være riget?
42.000 kr er rigtig mange penge, men hvis det er den eneste mulighed l ser, så må l gøre hvad l kan for at spare dem sammen, selvom det er røvsygt! Kan man ikke starte noget crowdfunding eller noget? Det kunne da være, der var et par stykker, der ville smide lidt i bøtten, jeg ville i hvert fald gerne 
jeg håber snart l kan få den hjælp l har brug for, så isaac kan blive storebror 

Anmeld
Citér