Skal jeg bare lade være og invitere dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
15 svar
40 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg fik planlagt kejsersnit her i midten af juni, de eneste der vidste dette var mine forældre da de bor utrolig langt væk fra os. De fik besked på at de ikke måtte sige det til nogen da vi gerne ville holde det hemmeligt og det var fint med dem. 

Ca 3 dage før får jeg så en SMS fra  min søster om at min mor sidder og taler højt on jeg skal have kejsersnit på onsdag ( de sidder til bArbedåb ) og hbothor jeg ikk har fortalt osv. 

Jeg begynder at tude helt vildt og ringer min mor op og spørger hvordan hun kunne gøre der og hvad hun bilder sig ind, og hun smækker røret på �� hun svare ikk og har ikk ringet eller sagt undskyld. Jeg har ikke snakket med nogle i min familie siden da, undtagen min farmor ( som jeg har et godt forhold til ) også en enkel SMS fra min søster hvor hun skriver at min mor er utrolig ked af det! Men sjovt nok har hun ikke kontaktet mig siden hun lagde på ?? 

Nu er det 11 dage siden jeg fødte og vi er begyndt og planlægge barnedåb og har snakket om ikke og invitere min mor og far. Jeg er så ked og så skuffet over hende / dem �� og at hun ikke har nosser nok til og sige undskyld �� er så færdig med dem. Vi ses 3-4 gange om året og hver gange ender det med de knuder mit hjerte med spydske og nedladende kommentere og jeg droppet kontakten �� det altid mig der skal genoptage den og rent ud sagt er de røv ligeglade med os �� da jeg ringede til min far og græd over jeg var ked af de havde sagt det med kejsersnittet sagde han bare, jeg er ligeglad og ligeglad med hvornår og hvordan dit barn kommer til verden det går jeg ikke op i. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

Spirrevip

Lige hurtigt inden jeg svarer på noget. Hvorfor måtte ingen vide at du havde født dit barn ved kejsersnit?

Måske misforstår jeg det du skrev, skal lige være sikker 

Anmeld Citér

27. juni 2015

SandraXOXO

Jeg havde lagt dem på is. Man skal ikke ha kontakt til sin familie for enhver pris. Det gør ondt i starten men det bliver nemmere og nemmere at leve uden. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Spirrevip skriver:

Lige hurtigt inden jeg svarer på noget. Hvorfor måtte ingen vide at du havde født dit barn ved kejsersnit?

Fordi vi gerne ville have det skulle være en overraskelse for min mands fsnilie da de bor hernede hvor vi bor og fordi det blev på en oldemors fødselsdag 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Spirrevip

Spirrevip skriver:

Men altså ja. Lig dem på is uanset hvad. De virker ikke til at have den store interesse i jer eller deres barnebarn. Det er sørgeligt, men måske det bedste for jer jeg ville måske informere dem om det, og forklare på en ordentlig måde, at jeg ikke følte at de behandlede mig ordentligt, og derfor skal de ikke med til barnedåb. Noget i den stil  Håber at det kommer til at gå

Anmeld Citér

27. juni 2015

Spirrevip

Anonym skriver:

Fordi vi gerne ville have det skulle være en overraskelse for min mands fsnilie da de bor hernede hvor vi bor og fordi det blev på en oldemors fødselsdag 

Åh! Det var da en sjov og sød tanke 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Carina:-)

Det er vel i princippet ligegyldigt om hun sidder ved en barnedåb langt væk og fortæller du skal have ks når det handler om at holde det hemmeligt for din mands familie der jo ikke var til stede?

Din søster var måske også skuffet over at hun ikke blev inddraget bare pga din mands familie? 

Måske din mor glædede sig og bare i ren iver kom til at tale over sig?

Jeg må indrømme at jeg forstår ikke alt den hemmeligholdes med fødsler børns navne osv osv - Kan godt forstå du er træt af at hun ikke holdte mund,men i stedet for at ringe og overfuse hende kunne du måske have sagt noget ala Mor jeg ved godt du ikke mente noget ondt med det,men det gjorde mig ked af det at du har fortalt det når jeg bad dig om at lade være og så tage snakken derfra?

Anmeld Citér

27. juni 2015

fruD

Tillykke med baby :-) 

Altså... Er det 11 dage siden du fødte og du har ikke hørt fra dine forældre?! 

I så fald kan det vist være ligemeget med at invitere dem til barnedåb, hvis de ikke viser mere interesse. De vidste jo godt hvornår baby ville komme. De skal da ringe og ønske tillykke mm. 

Øv hvor er det træls for dig og det er da det sidste du skal døje med efter et kejsersnit og hormoner i fuld fart. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

fruD skriver:

Tillykke med baby :-) 

Altså... Er det 11 dage siden du fødte og du har ikke hørt fra dine forældre?! 

I så fald kan det vist være ligemeget med at invitere dem til barnedåb, hvis de ikke viser mere interesse. De vidste jo godt hvornår baby ville komme. De skal da ringe og ønske tillykke mm. 

Øv hvor er det træls for dig og det er da det sidste du skal døje med efter et kejsersnit og hormoner i fuld fart. 

Tak skal du have :-)

ja ha det er 11 dage siden jeg fødte og har intet hørt nej. Det sidste jeg  hørte til min mor var netop da hun lagde på :vi tænker os drt hele kan være lige meget. �� selvom det er surt �� men er os bare så træt af det er mig det skal krybe tilbage hvergang �� 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det er vel i princippet ligegyldigt om hun sidder ved en barnedåb langt væk og fortæller du skal have ks når det handler om at holde det hemmeligt for din mands familie der jo ikke var til stede?

Din søster var måske også skuffet over at hun ikke blev inddraget bare pga din mands familie? 

Måske din mor glædede sig og bare i ren iver kom til at tale over sig?

Jeg må indrømme at jeg forstår ikke alt den hemmeligholdes med fødsler børns navne osv osv - Kan godt forstå du er træt af at hun ikke holdte mund,men i stedet for at ringe og overfuse hende kunne du måske have sagt noget ala Mor jeg ved godt du ikke mente noget ondt med det,men det gjorde mig ked af det at du har fortalt det når jeg bad dig om at lade være og så tage snakken derfra?

Det var jo hele min familie der var til den barnedåb. Ergo også den oldemor som

netop havde fødselsdag den dag min søn blev født som vi ville ringe og overraske nyheden med. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.