Er der noget galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Men husk nu, ovitrelle laver en kunstig ægløsning før den tid hvor din Folikkel selv ville have bristet. Kroppen har derfor ikke selv nået at danne så meget ægløsnings hormon som giver symptomer. Det er mange andre ting i fertilitets behandling du skal bekymre dig om, ikke sådan en ting har selv en veninde som tydelg mærkede ægløsning normalt men ikke havde de samme følelser imens hun fik ovitrelle. 

Okay men plejer også at mærke det efter ovitrellen. Bare ikke den her gang :s

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2015

FrkHS

Jeg er blevet insemineret 7 gange, og INGEN af gangene har reelt set føltes ens. Nogle gange har jeg kraftigt mærket ægløsning, andre gange har jeg ingenting kunnet mærke. 

Hverken den ene eller den anden følelse har givet positivt resultat, så lad værre med at hænge dig i følelsen. Lad kroppen få ro til at gøre sit fantastiske arbejde, og så må vi krydse fingre for at du står med en dejlig positiv test inden længe. 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Anonym trådstarter

FrkHS skriver:

Jeg er blevet insemineret 7 gange, og INGEN af gangene har reelt set føltes ens. Nogle gange har jeg kraftigt mærket ægløsning, andre gange har jeg ingenting kunnet mærke. 

Hverken den ene eller den anden følelse har givet positivt resultat, så lad værre med at hænge dig i følelsen. Lad kroppen få ro til at gøre sit fantastiske arbejde, og så må vi krydse fingre for at du står med en dejlig positiv test inden længe. 

Ja ved godt synes bare det er underligt. Stadig ingenting overhovedet. Ikke det mindste at mærke, ikke det mindste lille niv hvor er det hårdt og var så DUM at teste idag på dag 3+3  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.