Er der noget galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.718 visninger
12 svar
1 synes godt om
27. juni 2015

Anonym trådstarter

Ja uden at lyde hysterisk. Jeg er lige blevet insemineret for et par dage siden. Men har hverken fået ømme brystvorter eller noget af det jeg altid får efter ovitrelle og inseminationen. Det er ikke første gang vi prøver det. Og tænker bare om jeg har gjort noget galt. Har ovitrellen ikke virket eller er jeg bare bekymret. Mærker INTET det er faktisk lidt ubehageligt når man er vant til at "mærke" at ægløsningen har været der 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

Chellie

Det kan jo skifte fra gang til gang. Dyb indånding, og stol ikke på hverken det ene eller det andet fra din krop, før du står med testen i hånden 

Jeg går selv og forsøger at lære det samme... 

Anmeld Citér

1. juli 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det kan jo skifte fra gang til gang. Dyb indånding, og stol ikke på hverken det ene eller det andet fra din krop, før du står med testen i hånden 

Jeg går selv og forsøger at lære det samme... 

Hvordan går det hos dig?? 

Jeg mærker stadig INTET!  Som om jeg slet ikke har haft ægløsning ingen ømme brystvorter eller noget der ligner.

Anmeld Citér

1. juli 2015

Chellie

Hvordan går det hos dig?? 

Jeg mærker stadig INTET!  Som om jeg slet ikke har haft ægløsning ingen ømme brystvorter eller noget der ligner.

Jeg er ved at blive tosset ... Jeg er på 14 dag siden Ovitrelle og 12 dag siden inseminationen, og de sidste par dage har jeg haft tiltagende murren og kramper i underlivet, og konstant ømme brustvorter .. Det er vores første forsøg, så jeg aner ikke, hvad jeg skal forvente, andet end at jeg kan få alle symptomer, og stadig en nitte .. Testdag lørdag, men da vi ikke er hjemme bliver det nok først mandag.. 

Hvad er status hos dig?

Anmeld Citér

1. juli 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg er ved at blive tosset ... Jeg er på 14 dag siden Ovitrelle og 12 dag siden inseminationen, og de sidste par dage har jeg haft tiltagende murren og kramper i underlivet, og konstant ømme brustvorter .. Det er vores første forsøg, så jeg aner ikke, hvad jeg skal forvente, andet end at jeg kan få alle symptomer, og stadig en nitte .. Testdag lørdag, men da vi ikke er hjemme bliver det nok først mandag.. 

Hvad er status hos dig?

Øv hvor træls. I det mindste kan du mærke NOGET. Jeg mærker INGENTING. Som om jeg hverken har haft ægløsning eller er blevet insemineret  

Anmeld Citér

1. juli 2015

mpr

Anonym skriver:

Ja uden at lyde hysterisk. Jeg er lige blevet insemineret for et par dage siden. Men har hverken fået ømme brystvorter eller noget af det jeg altid får efter ovitrelle og inseminationen. Det er ikke første gang vi prøver det. Og tænker bare om jeg har gjort noget galt. Har ovitrellen ikke virket eller er jeg bare bekymret. Mærker INTET det er faktisk lidt ubehageligt når man er vant til at "mærke" at ægløsningen har været der 

Vær glad for du intet mærker Det er forfærdeligt at mærke det for alt man mærker er sandsynligvis bare æl sprøjtens værk og ikke reelle graviditets symptomer

Anmeld Citér

1. juli 2015

Anonym trådstarter

mpr skriver:

Vær glad for du intet mærker Det er forfærdeligt at mærke det for alt man mærker er sandsynligvis bare æl sprøjtens værk og ikke reelle graviditets symptomer

Det ved jeg godt jeg plejer at mærke en masse. Men nu hvor jeg ikke gør er det slet ikke spor sjovt.... 

Anmeld Citér

1. juli 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Jeg mærkede absolut intet til ovitrelle eller pregnyl. Vær du tvært imod rigtig glad for det, for det er absolut ikke sjovt at gå og tro man er gravid pga medicin.. det giver også kroppen ro til det den helt oprigtigt skal  

Anmeld Citér

1. juli 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Jeg mærkede absolut intet til ovitrelle eller pregnyl. Vær du tvært imod rigtig glad for det, for det er absolut ikke sjovt at gå og tro man er gravid pga medicin.. det giver også kroppen ro til det den helt oprigtigt skal  

Det er bare svært når jeg altid har kunne mærke ømme brystvorter osv. Og nu mærker jeg intet. Det synes jeg heller ikke er sjovt

Anmeld Citér

1. juli 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Det er bare svært når jeg altid har kunne mærke ømme brystvorter osv. Og nu mærker jeg intet. Det synes jeg heller ikke er sjovt

Men husk nu, ovitrelle laver en kunstig ægløsning før den tid hvor din Folikkel selv ville have bristet. Kroppen har derfor ikke selv nået at danne så meget ægløsnings hormon som giver symptomer. Det er mange andre ting i fertilitets behandling du skal bekymre dig om, ikke sådan en ting har selv en veninde som tydelg mærkede ægløsning normalt men ikke havde de samme følelser imens hun fik ovitrelle. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.