Anonym skriver:
Åh ja.. kattepinen! Hvornår kan man sige de famøse ord? Der er jo altid frygten for den anden ikke siger det tilbage.
Vi har Været sammen 3.5 måned, hvilket ikke som sådan er så længe. Normalt er jeg påpasselig med de 3 ord, men der er noget helt særligt over dette parforhold, og jeg har virkelig en stærk følelse af at elske ham.
følelsen kom første gang i sidste uge. Vi havde sex, og sex har altid kun været noget fysisk for mig. Menpludselig gik det over til at være virkelig nænsomt og blidt, hvor han lagde sig ned over mig så vi lå helt tæt, han bevægede sig langsomt og nussede og kyssede mig. Og der blev jeg ramt af denne meget intense følelse af "gud hvor jeg elsker dig!"
Med hans x gik der 3 år Før de sagde det. Han siger selv det var åndssvagt for de elskede jo hinanden meget meget meget længe før det, men de var bare begge mega stædig og ville ikke være den der sagde det først.
Vi har en opslagstavle hvor vi laver små ordlege med hinanden. Fx at skrive "h.e.e.k.d.e.s." og så skal den anden gætte hvilke ord de bogstaver skal være. Forleden lavede han en der sluttede med "j.e.d." og jeg havde svært ved at gætte det første, og pludselig kunne han "ikke huske" hvad der skulle stå til sidst, og da han kom i tanke om det var det en mærkelig bortforklaring med en mærkelig konstruktion ad sætningen, så jeg tænker selvfølgelig på om det stod for jeg elsker dig og at han så mistede modet.
Tanker?
Hihi åh den kærlighed 
Kom til at tænke på den første gang jeg sagde: jeg elsker dig, til min kæreste.
Vi havde kendt hinanden et par måneder da vi tager på kærestetur til Berlin, for at mærke rigtig efter ift. hinanden. På det tidspunkt havde ingen af os sagt DÉT og jeg havde det på samme måde som dig: jeg følte stærkt for ham og havde lyst til at sige det. Ville bare helst at han sagde det først
nå men den sidste nat efter vi havde haft skøn sex og lå og holdt om hinanden så hviskede jeg helt uforvarende : jeg elsker dig......
...ingen respons
han faldt bare i søvn og jeg lå vågen hele natten og slog mig selv oven i hovedet. Dumme dumme DUMME , store idiot!!! Nu har du skræmt ham væk.....eller måske havde han slet ikke hørt det??..!? 

Næste morgen sagde han heller ikke noget og jeg gjorde mit bedste for at holde masken. Syntes det var sååååå akavet. Så da vi pakker bilen og skal til at køre hjem så vender han sig pludselig lm mid mig og smiler bredt: nååå så du elsker mig??

AAAARGHHH ku have gravet mig ned!! Blev ildrød i hovedet og lidt vred. Sådan en tarvelig skid, den havde han gemt på.....haha
Så kyssede han mig og sagde: jeg elsker sgu da også dig
Og så levede de lykkeligt til deres dages ende...håber jeg