At sige jeg elsker dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.571 visninger
15 svar
40 synes godt om
27. juni 2015

Anonym trådstarter

Åh ja.. kattepinen! Hvornår kan man sige de famøse ord? Der er jo altid frygten for den anden ikke siger det tilbage.

Vi har Været sammen 3.5 måned, hvilket ikke som sådan er så længe.  Normalt er jeg påpasselig med de 3 ord, men der er noget helt særligt over dette parforhold, og jeg har virkelig en stærk følelse af at elske ham.

følelsen kom første gang i sidste uge. Vi havde sex, og sex har altid kun været noget fysisk for mig. Menpludselig gik det over til at være virkelig nænsomt og blidt, hvor han lagde sig ned over mig så vi lå helt tæt, han bevægede sig langsomt og nussede og kyssede mig. Og der blev jeg ramt af denne meget intense følelse af "gud hvor jeg elsker dig!"

Med hans x gik der 3 år Før de sagde det. Han siger selv det var åndssvagt for de elskede jo hinanden meget meget meget længe før det, men de var bare begge mega stædig og ville ikke være den der sagde det først. 

Vi har en opslagstavle hvor vi laver små ordlege med hinanden. Fx at skrive "h.e.e.k.d.e.s." og så skal den anden gætte hvilke ord de bogstaver skal være. Forleden lavede han en der sluttede med "j.e.d." og jeg havde svært ved at gætte det første, og pludselig kunne han "ikke huske" hvad der skulle stå til sidst, og da han kom i tanke om det var det en mærkelig bortforklaring med en mærkelig konstruktion ad sætningen, så jeg tænker selvfølgelig på om det stod for jeg elsker dig og at han så mistede modet.

Tanker?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka du ik bare skrive IU? Også ka han da nok gætte hva der ska stå... 

Og ellers ville jeg "bare" sige godnat, elsker dig, inden i ska sove. Så ka det være at han bare svare i lige måde, hvilket er mande måden at sige det på.. Vh stine

Anmeld Citér

27. juni 2015

hekran

I er da cute! Så sig det dog! Måske bare 'jeg er så forelsket i dig', hvis 'jeg elsker dig' stadig er for stort.

3 år med x'en virker helt helt skørt! Jeg tror vi sagde det ret hurtigt. Efter en måned eller to. Vi har 10 års bryllupsdag i næste uge Vi mødte hinanden, da vi var 21 og blev gift efter 14 måneder. Kærlighed er kærlighed, du

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ka du ik bare skrive IU? Også ka han da nok gætte hva der ska stå... 

Og ellers ville jeg "bare" sige godnat, elsker dig, inden i ska sove. Så ka det være at han bare svare i lige måde, hvilket er mande måden at sige det på.. Vh stine

Det tror jeg, at jeg ville føle var lidt fesent! Altså forstå mig ret Fordi de ord betyder så meget for mig, så vil jeg gerne gøre det på en "ordentlig" måde, når jeg siger det. Men jeg er så følsom en person, og ville nok blive ramt meget af hvis han ikke siger det tilbage, eller fx sagde at "der er jeg ikke helt endnu". Men omvendt flytter vi sammen til September, så ved da at han ser en fremtid  

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

hekran skriver:

I er da cute! Så sig det dog! Måske bare 'jeg er så forelsket i dig', hvis 'jeg elsker dig' stadig er for stort.

3 år med x'en virker helt helt skørt! Jeg tror vi sagde det ret hurtigt. Efter en måned eller to. Vi har 10 års bryllupsdag i næste uge Vi mødte hinanden, da vi var 21 og blev gift efter 14 måneder. Kærlighed er kærlighed, du

Haha, jeg tænkte faktisk da jeg læste det jeg havde skrevet, at jeg lød som en fjollet teenager.. Og vi er 26 og 28 år gamle 

Jeg er helt enig, og er normalt typen der også tænker, at man skal bare være åben om sine følelser. Men tænk nu hvis.. Han har det med kælenavnet "skat" som han har det med "jeg elsker dig", det bruger han kun, når det er specielt og han virkelig mener det. Og han kaldte mig "min skat" for første gang i sidste uge. Nøj, jeg voksede lige 10 cm 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Åh ja.. kattepinen! Hvornår kan man sige de famøse ord? Der er jo altid frygten for den anden ikke siger det tilbage.

Vi har Været sammen 3.5 måned, hvilket ikke som sådan er så længe.  Normalt er jeg påpasselig med de 3 ord, men der er noget helt særligt over dette parforhold, og jeg har virkelig en stærk følelse af at elske ham.

følelsen kom første gang i sidste uge. Vi havde sex, og sex har altid kun været noget fysisk for mig. Menpludselig gik det over til at være virkelig nænsomt og blidt, hvor han lagde sig ned over mig så vi lå helt tæt, han bevægede sig langsomt og nussede og kyssede mig. Og der blev jeg ramt af denne meget intense følelse af "gud hvor jeg elsker dig!"

Med hans x gik der 3 år Før de sagde det. Han siger selv det var åndssvagt for de elskede jo hinanden meget meget meget længe før det, men de var bare begge mega stædig og ville ikke være den der sagde det først. 

Vi har en opslagstavle hvor vi laver små ordlege med hinanden. Fx at skrive "h.e.e.k.d.e.s." og så skal den anden gætte hvilke ord de bogstaver skal være. Forleden lavede han en der sluttede med "j.e.d." og jeg havde svært ved at gætte det første, og pludselig kunne han "ikke huske" hvad der skulle stå til sidst, og da han kom i tanke om det var det en mærkelig bortforklaring med en mærkelig konstruktion ad sætningen, så jeg tænker selvfølgelig på om det stod for jeg elsker dig og at han så mistede modet.

Tanker?

Synes ikke der nogen tid på hvornår man siger det. Det er vel meget individuelt fra par til par. 

Synes mere det handler om alderen på det punkt for at være ærlig. Ment på den måde at en 15-16 årig f.eks umuligt kan have et begreb på kærlighed og hvornår man rigtig elsker. Men de kaster om sig med de 3 ord. 

Vokse mennesker har en helt opfattelse af kærlighed. 

jeg har været sammen med min kæreste i over 2 år og han fortæller sjældent mig at han elsker mig. Det ligger bare ikke til ham. Men er aldrig i tvivl om hvad han føler. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

lineog4

Anonym skriver:

Tanker?

Er det ikke lige der hvor du føler det, du siger det. Ingen planlægning, men hive udtryk for en følelse... 

Hvis man føler man elsker en og har lyst til at råbe det ud, ja så kan det eneste være det akavede i den anden ikke svarer. I den situation du beskriver ville jeg slet ikke kunne holde det tilbage, det ville blive hvisket, skreget, kælent sagt eller hvad ved. Jeg siger "jeg elsker dig" når det bobler ud af min mund og ikke når det passer bedst. 

Okay jeg siger det så også tit især til mine børn, men det bobler bare ud af min mund og heldigvis har jeg lagt mærke til at det gør det også ud af mine børns munde.

så mit råd, sig det når du føler det. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Synes ikke der nogen tid på hvornår man siger det. Det er vel meget individuelt fra par til par. 

Synes mere det handler om alderen på det punkt for at være ærlig. Ment på den måde at en 15-16 årig f.eks umuligt kan have et begreb på kærlighed og hvornår man rigtig elsker. Men de kaster om sig med de 3 ord. 

Vokse mennesker har en helt opfattelse af kærlighed. 

jeg har været sammen med min kæreste i over 2 år og han fortæller sjældent mig at han elsker mig. Det ligger bare ikke til ham. Men er aldrig i tvivl om hvad han føler. 

Det giver god mening. Da jeg var teenager havde jeg lyst til at sige det lige så snart jeg var forelsket, men jeg føler nu at det har rykket sig fra forelskelse til en dybere kærlighed, hvorfor jeg har vildt meget lyst til at sige det

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Er det ikke lige der hvor du føler det, du siger det. Ingen planlægning, men hive udtryk for en følelse... 

Hvis man føler man elsker en og har lyst til at råbe det ud, ja så kan det eneste være det akavede i den anden ikke svarer. I den situation du beskriver ville jeg slet ikke kunne holde det tilbage, det ville blive hvisket, skreget, kælent sagt eller hvad ved. Jeg siger "jeg elsker dig" når det bobler ud af min mund og ikke når det passer bedst. 

Okay jeg siger det så også tit især til mine børn, men det bobler bare ud af min mund og heldigvis har jeg lagt mærke til at det gør det også ud af mine børns munde.

så mit råd, sig det når du føler det. 

Jeg tror jeg er meget ligesom dig. Måske sige jeg det lidt for tit til mine børn, men synes ordene er svære at holde inde når man bare virkelig føler dem.

Men min x nedbrød mit selvværd rigtig meget, og det tager tid at bygge det op igen. Min kæreste hjælper rigtig meget på det, men det tager tid. Og det betyder at jeg er blevet meget mere forsigtig og tendens til at være mere usikker. Men det er efterhånden sværere og sværere ikke at sige det. For for fanden hvor jeg bare elsker ham virkelig meget! Det er en lettelse at kunne sige det her!

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Åhhh, jeg eeeeelsker ham!  Hvor er det stort at være lykkelig for første gang i mit liv!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.