Bipolar og medicin behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2015

Isabella_mor

Anonym skriver:

Boede i sammen med jeres far? Hvis jeg må spørge, hvordan var hans adfærd ellers? Min ex har også ADHD, hvilket gør han har tendens til og blive hurtig vred og også agressiv , det er dog heldigvis blevet meget mere roligt og stabilt efter han er kommet i medicin igen (han er ny hos psykiateren, og har ikke fået hjælp siden teenager årene) .. Øv det er en hel ny verden og skulle sætte sig ind i (jeg er min ex mands støtte da han ikke rigtig har andre) .. 

Vi boede hjemme til mine forældre blev skilt, så boede jeg alenemed ham. Der ændrede han sig til det positive, mindre manisk. Men hans depressive perioder blev længere og jeg blev "voksen" som 11-12 årig. Jeg følte jeg skulle passe på min far. Jeg blev dog sammen med to af mine egne søskende fjernet fra hjemmet fordi mine forældre bekrigede hinanden på de værste måde. 

Jeg ved ikke hvilke andre diagnoser min far har. Han har aldrig været åben omkring sine psykiske sygdomme andet end "dårlige nerver" så jeg ved ikke hvad han ellers har. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Vi boede hjemme til mine forældre blev skilt, så boede jeg alenemed ham. Der ændrede han sig til det positive, mindre manisk. Men hans depressive perioder blev længere og jeg blev "voksen" som 11-12 årig. Jeg følte jeg skulle passe på min far. Jeg blev dog sammen med to af mine egne søskende fjernet fra hjemmet fordi mine forældre bekrigede hinanden på de værste måde. 

Jeg ved ikke hvilke andre diagnoser min far har. Han har aldrig været åben omkring sine psykiske sygdomme andet end "dårlige nerver" så jeg ved ikke hvad han ellers har. 

Okay det lyder godt nok også barskt!  

Heldigvis er det ikke sådan her (vi har fælles børn) . Men jeg nikker genkendende til din beskrivelse af din far i de maniske perioder. Min ex har ikke lange maniske perioder, men han har på det sidste haft en del (pga, tror jeg, vores skilsmisse) .. Min ex bliver også helt mærkelig med pengene, og bruger løs uden og overveje at huslejen så ikke kan betales eller lign . Når han er ude af perioden , så er han helt normal (udover hans ADHD) , ansvarsfuld og fornuftig .... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.