gik mit vand lige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2015

modesty

Saphiira skriver:

Tror de er blevet lidt mere "skrappe" med det måske.. For sådan var det også med mig, da jeg fødte i december... Mit vand var nemlig længe om at gå...

til ts: 

ville også ringe til jm eller fg, bare fir at være sikker. Det gjorde jeg den ene gang... var ret glad for lige at snakke med dem..

Okay. Synes det er skræmmende at de skruer op for brugen af antibiotika. Det smadrer jo babyens bakterieflora og burde kun bruges i nødstilfælde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

Hønsemor

minbabysmor skriver:

Hej alle sammen.

Det er meget muligt, at det er et dumt spørgsmål, men jeg er førstegangsgravid og aner ingenting om noget som helst, føles det som. 

Sagen er den at jeg 17:15 gik på toilettet, tisse de og gik ned til bussen. Klokken 17:20, føles det som om jeg tisser i bukserne til trods for at jeg lige har været på toilettet. Det bliver så ved i 10-15 sekunder og stopper igen. Jeg tænker ikke videre over det, men går så på toilettet for at tisse allerede igen 17:55, da jeg er kommet hjem. Og siden da har det føles våd i trusserne og har sådan en følelse af, at jeg skal tisse, men at det ikke vil komme ud. Er mit vand gået eller kan det være slimproppen, for har hørt at slimproppen kan være ligesom vandligt udflåd hos nogen??

Jeg er 37+6 i dag og i onsdags fik jeg af vide på fødegangen, at der ikke var tegn på fødsel, så har svært ved at tro, det er vandet. Men de kan vel også tage fejl? Håber I kan berolige mig lidt, for er også lidt nervøs for, hvis det er vandet, da jeg ikke har ondt og har hørt at man skal få veer inden 24 timer. 

Det kan være rigtig mange ting, som der bl.a. bliver skrevet kan det være baby der presser på din blære, det kan være den første hinde der er bristet, det kan være vandet der siver stille og roligt og det kan være slimproppen der er gået..

Men det jeg egentlig ville fortælle er at en fødsel kan gå stærkt, jeg fik afvide 3 dage før jeg fødte min første søn (37+3) at jeg nok skulle regne med at jeg ville gå 1-2 uger over tid sådan som det så ud, kom ind 3 dage senere i fuld aktiv fødsel.. Ved min anden fødsel (37+6) fik jeg afvide dagen før jeg fødte at jeg nok skulle forvente 1-2 uger før der skete noget, kom op dagen efter og var i fødsel

Så hvis baby beslutter at det er tid, så er h*n ligeglad med hvad læger, sygeplejersker og jordmødre har sagt 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
modesty skriver:

Okay. Synes det er skræmmende at de skruer op for brugen af antibiotika. Det smadrer jo babyens bakterieflora og burde kun bruges i nødstilfælde.

I mit tilfælde fik vi ingenting, men vi skulle være indlagt i to dage (som man også plejer som førstegangs), hvor der blev taget temperatur og blodprøver. 

Anmeld Citér

27. juni 2015

ung-mor-2014

12 timer, det lyder godt nok vildt. Da jeg fødte for 3,5 år siden, var det 24 timer.

Mit vand gik klokken tre(om natten) ca og ved fire tiden(eftermiddag) fik jeg pencilin(noget der virker som pencilin kan nemlig ikke tåle pencilin ) der var jeg næsten helt udvidet, og fik afvide det var pga bakterier osv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.