Hej alle sammen.
Det er meget muligt, at det er et dumt spørgsmål, men jeg er førstegangsgravid og aner ingenting om noget som helst, føles det som.
Sagen er den at jeg 17:15 gik på toilettet, tisse de og gik ned til bussen. Klokken 17:20, føles det som om jeg tisser i bukserne til trods for at jeg lige har været på toilettet. Det bliver så ved i 10-15 sekunder og stopper igen. Jeg tænker ikke videre over det, men går så på toilettet for at tisse allerede igen 17:55, da jeg er kommet hjem. Og siden da har det føles våd i trusserne og har sådan en følelse af, at jeg skal tisse, men at det ikke vil komme ud. Er mit vand gået eller kan det være slimproppen, for har hørt at slimproppen kan være ligesom vandligt udflåd hos nogen??
Jeg er 37+6 i dag og i onsdags fik jeg af vide på fødegangen, at der ikke var tegn på fødsel, så har svært ved at tro, det er vandet. Men de kan vel også tage fejl? Håber I kan berolige mig lidt, for er også lidt nervøs for, hvis det er vandet, da jeg ikke har ondt og har hørt at man skal få veer inden 24 timer.
Anmeld
Citér