er det skidt hvis hcg kun stiger lidt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Var der hjerteblink da du blev scannet sidst? Håber det bedste og uvisheden er virkelig hård 

nej, men det kan jo ikke sige det helt store, fordi det var lige på grænsen. Så at det ikke var der, udelukker ikke at der kan være noget. :s ja, det er virkelig forfærdeligt.... Men tror ikke på at der er noget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

Carina:-)

Jeg testede positiv i dec 2004 var til skanning i januar hvor jeg skulle være 7 uger henne men der var kun en klaring som de sagde intet foster eller blommesæk.

Jeg fik taget hcg der ikke steg som det skulle og de sagde jeg skulle forvente en abort.

Ugen efter hvor jeg i følge sidste mens skulle være 8 uger henne blev jeg skannet igen og der var der så et foster der svarede til 5+3 og det passede hele graviditeten, Og han kom sund og rask til verden .

Ifølge overlægen som fulgte det pga gentagende aborter så er naturen lunefuld og han var en langsom starter som de sagde For jeg har testet postiv før jeg havde ægløsning hvis det skulle passe med skanningen og det kan jo ikke lade sig gøre.Men fostret kan være en langsom starter og det er forklaringen på at det ikke passer med uger og hcg ikke stiger som det skal.

Så der er håb:) 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg testede positiv i dec 2004 var til skanning i januar hvor jeg skulle være 7 uger henne men der var kun en klaring som de sagde intet foster eller blommesæk.

Jeg fik taget hcg der ikke steg som det skulle og de sagde jeg skulle forvente en abort.

Ugen efter hvor jeg i følge sidste mens skulle være 8 uger henne blev jeg skannet igen og der var der så et foster der svarede til 5+3 og det passede hele graviditeten, Og han kom sund og rask til verden .

Ifølge overlægen som fulgte det pga gentagende aborter så er naturen lunefuld og han var en langsom starter som de sagde For jeg har testet postiv før jeg havde ægløsning hvis det skulle passe med skanningen og det kan jo ikke lade sig gøre.Men fostret kan være en langsom starter og det er forklaringen på at det ikke passer med uger og hcg ikke stiger som det skal.

Så der er håb:) 

hold nu op!!! Det lyder jo præcis som mig, så håber jeg bare, at der også er fortsat udvikling!! Sikke en solstråle historie!

Anmeld Citér

28. juni 2015

Holst85

Sorry for mit ubrugelige svar.. Det var bestemt ikke meningen..Undskylder endnu engang

Anmeld Citér

28. juni 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

hold nu op!!! Det lyder jo præcis som mig, så håber jeg bare, at der også er fortsat udvikling!! Sikke en solstråle historie!

Håber det er det samme du oplever. Kunne forstå på lægen dengang at det var ikke sjældent at de så slow starter som han kaldte det -

Håber det bedste :) 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Linkaa

Da jeg kom til scanning i uge 5, var der kun en opklaring at se. Intet foster eller blommesæk... Men 14 dage senere var det hele ugesvarende med blommesæk og hjerteblink i foster

for at du har en langsom starter som jeg - er 26+3 i dag og hun er bestemt ikke lille

Anmeld Citér

29. juni 2015

L-Mortil3

Desværre intet svar på dit spg, men er spændt på at høre hvordan det gik på sygehuset!! Krydser fingre

Anmeld Citér

29. juni 2015

DreamChild

Hvordan er det gået i dag? 

Håber alt er dom set skal være 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anonym trådstarter

I får lige et fælles svar. håber, I alle ser det

det gik ikke godt i dag. Der er en tom blommesæk tilsvarende 5 uger. Fordi det er så kort henne, så kan de jo ikke udelukke noget på hjerteblink, og desuden skulle min krop gerne komme af med det selv, når der ikke er noget foster.

jeg skal have taget to blodprøver for at se, om hcg falder samt en sidste scanning mandag. De håber på, at jeg selv begynder at bløde inden mandag. Kan dog ikke helt se, hvor de får den ide fra, men de er jo de kloge. Ellers er det en medicinsk abort mandag, så vidt som jeg forstod det.

det eneste positive er, at det ikke er en ma som sidste gang, så der er ikke et begyndende mønstee, hvilket tyder på, at det har været rent uheld.

men tusinde tak for jeres svar og søde tanker

Anmeld Citér

30. juni 2015

CharlotteogMaria

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.