er det skidt hvis hcg kun stiger lidt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.671 visninger
19 svar
3 synes godt om
26. juni 2015

Anonym trådstarter

hvis det på to dage kun stiger fra 34.000 til 35.000 omkring uge 6?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

Holst85

Hvorfor får du tjekket dit hcg hormon? 

Hvis du er bekymret for baby så få lavet en tryghedsscanning 

Anmeld Citér

28. juni 2015

esioul

Anonym skriver:

hvis det på to dage kun stiger fra 34.000 til 35.000 omkring uge 6?

Det kan desværre være det hva siger lægen?

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

Holst85 skriver:

Fordi teste, sidste mens.dag og størrelsen ikke passer sammen. Jeg skal scannes i morgen, det er bare lang ventetid

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det kan desværre være det hva siger lægen?

Ja, tænkte bare, om det KAN være uden betydning, eller om det er helt udelukket
Min læge er totalt forvirret, fordi jeg burde ramme uge 10 i morgen, og det stemmer ikke overens med størrelsen i maven. Så videre til sygehuset i morgen

Anmeld Citér

28. juni 2015

CharlotteogMaria

Holst85 skriver:

Kan det ikke være ligegyldigt hvorfor hun får tjekket hcg??

Og mig bekendt får man målt hcg fordi en skanning ikke har kunne give svar. Sikke et brugbart svar du kom med der..

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

JustHere skriver:

Kan det ikke være ligegyldigt hvorfor hun får tjekket hcg??

Og mig bekendt får man målt hcg fordi en skanning ikke har kunne give svar. Sikke et brugbart svar du kom med der..

Jeg tænkte også, at det var sådan lidt "off-topic," og ikke brugbart for mig 

Anmeld Citér

28. juni 2015

esioul

Anonym skriver:

Ja, tænkte bare, om det KAN være uden betydning, eller om det er helt udelukket
Min læge er totalt forvirret, fordi jeg burde ramme uge 10 i morgen, og det stemmer ikke overens med størrelsen i maven. Så videre til sygehuset i morgen

Det er svært at sige. Er den mindre i forhold til hvor langt du skulle være henne? og er tallet ellers steget som de skal indtil nu?

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det er svært at sige. Er den mindre i forhold til hvor langt du skulle være henne? og er tallet ellers steget som de skal indtil nu?

Ja, skulle være 9 uger henne, da jeg blev scannet, men det svarede til uge 6. Jeg har kun fået taget to blodprøver, og der var den første på 34.000 og den næste på 35.000. Den første var fin i forhold til 6 uger, sagde lægen, men nr. to var bekymrende. Så er sendt videre til sygehuset, men skulle jo gå her weekenden over, og google hjalp mig ikke, så derfor skrev jeg herinde

Har lige været igennem en MA, blev gravid igen i 1. cyklus. Så det er meget mystisk.

Anmeld Citér

28. juni 2015

esioul

Anonym skriver:

Ja, skulle være 9 uger henne, da jeg blev scannet, men det svarede til uge 6. Jeg har kun fået taget to blodprøver, og der var den første på 34.000 og den næste på 35.000. Den første var fin i forhold til 6 uger, sagde lægen, men nr. to var bekymrende. Så er sendt videre til sygehuset, men skulle jo gå her weekenden over, og google hjalp mig ikke, så derfor skrev jeg herinde

Har lige været igennem en MA, blev gravid igen i 1. cyklus. Så det er meget mystisk.

Var der hjerteblink da du blev scannet sidst? Håber det bedste og uvisheden er virkelig hård 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.