Hjælp til ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2015

Chris87

Bshizzle skriver:

Håber det er ok jeg kommer med et side-spørgsmål? 

Hvor køber i de teste? - tænker.. Det er jo ikke helt billigt at købe og teste i så mange dage? 

Jeg har købt mine via ebay fra en tysk sælger - købte 100 stk for 95 kr med fragt til Danmark og de virker bedre end den fra Danmark synes jeg .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Nogen mærker det Heller ikke særligt og andre gør, det kommer helt an på ens krop .

min er stabil nu og er faktisk 30 dage . Det nu meget rart at kunne tælle sig frem til hvornår man skal have det . Hvad med din ??

Ja, det kunne da ikke være bedre Det gør det i hvert fald lidt lettere ved PB Min den svinger mellem 29-36, så jeg har faktisk ingen ide om hvornår på måneden jeg har ægløsning. Men jeg vil teste i morgen tidlig og aften, som du har forslåetFor tror det vil hjælpe mig med at kunne slappe lidt mere af, hvis jeg ved ca. hvornår jeg har ægløsning og om jeg HAR ægløsning. 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Chris87

Nicolinesommer skriver:

Ja, det kunne da ikke være bedre Det gør det i hvert fald lidt lettere ved PB Min den svinger mellem 29-36, så jeg har faktisk ingen ide om hvornår på måneden jeg har ægløsning. Men jeg vil teste i morgen tidlig og aften, som du har forslåetFor tror det vil hjælpe mig med at kunne slappe lidt mere af, hvis jeg ved ca. hvornår jeg har ægløsning og om jeg HAR ægløsning. 

Det synes jeg lyder som en god idé - det gav mig ro i maven at jeg fungerede som skulle. I mit tilfælde var jeg også meget nervøs (ligger en lang historie bag ). Så da jeg fik min første positive ÆL var det en sejer

Anmeld Citér

26. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Det synes jeg lyder som en god idé - det gav mig ro i maven at jeg fungerede som skulle. I mit tilfælde var jeg også meget nervøs (ligger en lang historie bag ). Så da jeg fik min første positive ÆL var det en sejer

Præcis. Det kan jeg godt forstå og hvor dejligt du så fik en positiv test! Jeg håber også snart jeg får en Meeen min cyklus kan jo være lang, så der kan jo godt gå nogle dage. Men jeg er i hvert fald forberedt og har hamstret Netto for ægløsningstest

Anmeld Citér

27. juni 2015

Chris87

Nicolinesommer skriver:

Præcis. Det kan jeg godt forstå og hvor dejligt du så fik en positiv test! Jeg håber også snart jeg får en Meeen min cyklus kan jo være lang, så der kan jo godt gå nogle dage. Men jeg er i hvert fald forberedt og har hamstret Netto for ægløsningstest

Det må ha været en dyr fornøjelse for der er da kun 5 i hver pakke ikke ?

Jeg krydser for du snart får en positiv ÆL test 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Det må ha været en dyr fornøjelse for der er da kun 5 i hver pakke ikke ?

Jeg krydser for du snart får en positiv ÆL test 

Jo, har købt lidt af gangen. Men måske jeg burde bestille nogle over nettet i dag

Har stadig ikke fået en positiv test og de variere meget i styrken. Tager du testen på præcis samme tid hver dag og holder du dig så i 4 timer inden?

Anmeld Citér

29. juni 2015

Chris87

Nicolinesommer skriver:

Jo, har købt lidt af gangen. Men måske jeg burde bestille nogle over nettet i dag

Har stadig ikke fået en positiv test og de variere meget i styrken. Tager du testen på præcis samme tid hver dag og holder du dig så i 4 timer inden?

Det nok lidt billigere i hvert fald .

Har aldrig holdt mig for tage en æl test, min bliver positiv hvis der skal være noget . Har ikke nogen særlige tidspunkter, men ellers kan du jo gøre det at du tager om morgenen og evt efter din aftensmad ? Der gode mellemrum i mellem de to tidspunkter

Anmeld Citér

29. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Det nok lidt billigere i hvert fald .

Har aldrig holdt mig for tage en æl test, min bliver positiv hvis der skal være noget . Har ikke nogen særlige tidspunkter, men ellers kan du jo gøre det at du tager om morgenen og evt efter din aftensmad ? Der gode mellemrum i mellem de to tidspunkter

Ja, helt klart. Har bestilt nogle fra eBay nu

Jeg tager en omkring kl. 10 og kl. 19. Så tænker også at det er fint nok Der var bare ingen streg hertil aften, som de andre dage. Men det skal jeg måske ikke tænke så meget over

Anmeld Citér

30. juni 2015

Chris87

Nicolinesommer skriver:

Ja, helt klart. Har bestilt nogle fra eBay nu

Jeg tager en omkring kl. 10 og kl. 19. Så tænker også at det er fint nok Der var bare ingen streg hertil aften, som de andre dage. Men det skal jeg måske ikke tænke så meget over

Super .

Den kan svinge og alt efter hvor meget man drikker osv så vises resultatet . Det gør mine også - men man er ikke i tvivl når den er positive for lige meget hvad bliver den mørk med det samme . Det gør min i hvert fald 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Super .

Den kan svinge og alt efter hvor meget man drikker osv så vises resultatet . Det gør mine også - men man er ikke i tvivl når den er positive for lige meget hvad bliver den mørk med det samme . Det gør min i hvert fald 

Okay, det er rigtig godt at vide Drømte i nat at jeg fik en positiv ægløsningstest haha

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.