Hjælp til ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.344 visninger
31 svar
4 synes godt om
25. juni 2015

Nicolinesommer

Hejsa!

I går testet jeg med en ægløsningstest, hvor der kom en svag streg. 

I dag har jeg testet og nu er der slet ingen streg.

Burde den ikke blive mere og mere positiv for hver dag? 

Nu er jeg mega nervøs for at jeg har haft ægløsning  Men jeg er kun på 9 dag i min cyklus, hvilke jo ikke ville give mening. 

På forhånd tak for hjælpen!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2015

ninibadini

Du kan ikke regne med at den bliver gradvis mere tydelig. Det kan svinge fra dag til dag. Fortsæt bare med at teste 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Nicolinesommer

ninibadini skriver:

Du kan ikke regne med at den bliver gradvis mere tydelig. Det kan svinge fra dag til dag. Fortsæt bare med at teste 

Okay! Pyha. Det er jeg glad for at du skriver. Blev simpelthen SÅ nervøs!

Er det fint nok at teste en gang om dagen eller skal man helst teste to gange på en dag?

Anmeld Citér

25. juni 2015

Chris87

Nicolinesommer skriver:

Hejsa!

I går testet jeg med en ægløsningstest, hvor der kom en svag streg. 

I dag har jeg testet og nu er der slet ingen streg.

Burde den ikke blive mere og mere positiv for hver dag? 

Nu er jeg mega nervøs for at jeg har haft ægløsning  Men jeg er kun på 9 dag i min cyklus, hvilke jo ikke ville give mening. 

På forhånd tak for hjælpen!

Det kan min også gøre, skal du ikke være nervøs for . Den kommer gravist i løbet af dagene.

Jeg tester to gange om dagen - da det kan give udsving lige pludseligt. Men hvis du kan mærke du har æl ved små ondt eller andre kende tegn ved din krop - kan du sagtens teste en gang om dagen .

min ligger personligt og svinger på 14 til 16 dagen efter første mens dag . Så jeg har selv valgt at teste fra 12 dag og frem til den er positiv - men jeg kan så også nogen lunde spore mig ind på hvornår det sikkert

Anmeld Citér

25. juni 2015

Nicolinesommer

Chris87 skriver:

Det kan min også gøre, skal du ikke være nervøs for . Den kommer gravist i løbet af dagene.

Jeg tester to gange om dagen - da det kan give udsving lige pludseligt. Men hvis du kan mærke du har æl ved små ondt eller andre kende tegn ved din krop - kan du sagtens teste en gang om dagen .

min ligger personligt og svinger på 14 til 16 dagen efter første mens dag . Så jeg har selv valgt at teste fra 12 dag og frem til den er positiv - men jeg kan så også nogen lunde spore mig ind på hvornår det sikkert

Ih, hvor gør det mig glad! Var lige ved at gå helt ned hehe.. 

Jeg ved faktisk slet ikke hvornår jeg har det. Kan ikke rigtig spore det i udflådten og har dog ondt i siden i underlivet, men det er mere op til mens. Så har ikke rigtig nogen ide om det. Så måske er det en god ide at teste både morgen og aften? 

Hvor lang er din cyklus?

Anmeld Citér

25. juni 2015

Bshizzle

Håber det er ok jeg kommer med et side-spørgsmål? 

Hvor køber i de teste? - tænker.. Det er jo ikke helt billigt at købe og teste i så mange dage? 

Anmeld Citér

25. juni 2015

ninibadini

Nicolinesommer skriver:

Okay! Pyha. Det er jeg glad for at du skriver. Blev simpelthen SÅ nervøs!

Er det fint nok at teste en gang om dagen eller skal man helst teste to gange på en dag?

De gange jeg har testet har jeg kun gjort det én gang om dagen, på morgenurin. Har altid opnået at få en positiv. 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Nicolinesommer

Bshizzle skriver:

Håber det er ok jeg kommer med et side-spørgsmål? 

Hvor køber i de teste? - tænker.. Det er jo ikke helt billigt at købe og teste i så mange dage? 

Jeg har købt mine i netto, netop af den grund at jeg også synes de er lidt dyre, når man skal bruge mange. Men i netto får man 5 ægløsningsteste for 29kr.

Anmeld Citér

25. juni 2015

Nicolinesommer

ninibadini skriver:

De gange jeg har testet har jeg kun gjort det én gang om dagen, på morgenurin. Har altid opnået at få en positiv. 

Okay. Tusind tak for svar og hjælpen

Anmeld Citér

25. juni 2015

Chris87

Nicolinesommer skriver:

Ih, hvor gør det mig glad! Var lige ved at gå helt ned hehe.. 

Jeg ved faktisk slet ikke hvornår jeg har det. Kan ikke rigtig spore det i udflådten og har dog ondt i siden i underlivet, men det er mere op til mens. Så har ikke rigtig nogen ide om det. Så måske er det en god ide at teste både morgen og aften? 

Hvor lang er din cyklus?

Nogen mærker det Heller ikke særligt og andre gør, det kommer helt an på ens krop .

min er stabil nu og er faktisk 30 dage . Det nu meget rart at kunne tælle sig frem til hvornår man skal have det . Hvad med din ??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.