Anonym skriver:
Godaften/godnat .
Ligger her og spekulere, efter jeg har læst et opslag inde på min termins gruppe på Facebook, hvor mange glade kvinder skriver de allerede elsker deres lille blyb over alt på jorden .. Jeg er i 16 uge, og føler mig egentligt ikke særlig knyttet til dette lille væsen endnu.. Er det ikke normalt eller? Er glad for jeg endelig blev gravid, efter at have prøvet læge trods ppcos. Og da jeg blødte midt i graviditeten var jeg også totalt ude af den..
hvornår knyttede i jer til jeres blyp? Jeg er 1 gangs gravid
Kan forestille mig at vi er i samme terminsgruppe (december 2015, med mega mange medlemmer?)
og kan godt forstå du bliver noget frustreret, for alt er da fryd og gammen der inde. Men hvis jeg var dig ville jeg slå koldt vandt i blodet, det er helt normalt ikke at knytte sig så meget endnu, jeg har det på samme måde og dette er mit andet barn.
Uden at lyde rigtig tarvelig tror jeg også at der bliver overdrevet lidt der inde, alle de førstegangs gravide som allerede kan mærke rigtige spark, og har kunne mærke liv i flere uger, den hopper jeg simpelthen ikk på
Gør dig selv en tjeneste og læg siden lidt fra dig (jeg har gjort så opslagene ikke længere kommer op på min side) for man bliver helt hylet ud af den, af alle de meget forelskede kommende mødre med meget livlige babyer. 
Anmeld
Citér