H2o moppe eller anden damprenser - erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2015

Benjamins'mor

En bekendt har sådan en grøn en fra tv-shop, den har jeg lånt et par gange til gulvtæppe, trægulv, sofa mv. Den kan virkeligt anbefales, den er rigtigt god.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

tarkoflen

SnartMorTil>4 skriver:

Tak 

har kigget på den fra Tvins der heder H2O mop X5 

har dog fundet den hos Ellos en hundredemand billigere . . 

men er stadig i tvivl om jeg skal eller ikke skal hihi 

Jeg sidder lige og googler lidt, og der er meget blandet anmeldelser af h20 moppen... Overvejer det vist lige en ekstra gang og smutter en tur i elgiganten og forbi støvsugermanden og kigger på hvad de har

Anmeld Citér

24. juni 2015

tarkoflen

Benjamins'mor skriver:

En bekendt har sådan en grøn en fra tv-shop, den har jeg lånt et par gange til gulvtæppe, trægulv, sofa mv. Den kan virkeligt anbefales, den er rigtigt god.

Tusind tak for dit svar jeg har rodet lidt rundt på google, og der er virkelig blandet anmeldelser af den... Mange døjer med af kludene bliver gennemblødte ret hurtigt og andre med at den tager lang tid om at varme op og så er der nogle som dig der er glad for den

hvad tænker du er det bedste ved den, og hvorfor har du ikke selv købt en, hvis du synes den er god? Er der fordi den er for bøvlet at bruge hver gang der skal vaskes gulv eller hvordan?

Anmeld Citér

25. juni 2015

Benjamins'mor

tarkoflen skriver:

Tusind tak for dit svar jeg har rodet lidt rundt på google, og der er virkelig blandet anmeldelser af den... Mange døjer med af kludene bliver gennemblødte ret hurtigt og andre med at den tager lang tid om at varme op og så er der nogle som dig der er glad for den

hvad tænker du er det bedste ved den, og hvorfor har du ikke selv købt en, hvis du synes den er god? Er der fordi den er for bøvlet at bruge hver gang der skal vaskes gulv eller hvordan?

Ja, jeg synes det er bøvlet hver gang man skal vaske gulv. 

Den er god til hovedrengøring eller fjerne pletter på gulvtæppet osv.

Jeg synes den varmer fint op, og synes heller ikke den bliver hurtigt gennemblødt, man skal bare huske at vaske kluden og hænge den til tørre på radiatoren bagefter.

Anmeld Citér

25. juni 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
SnartMorTil>4 skriver:

Tak 

har kigget på den fra Tvins der heder H2O mop X5 

har dog fundet den hos Ellos en hundredemand billigere . . 

men er stadig i tvivl om jeg skal eller ikke skal hihi 

Jeg havde selv set reklamer for den fra Tvins og tænkte "det er er for godt til at være sandt" men så lånte jeg min svigermors i forbindelse med at vi skulle flytte - og blev faktisk så glad for den at min kæreste købte en til mig i fødselsdagsgave... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.