H2o moppe eller anden damprenser - erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.123 visninger
14 svar
2 synes godt om
23. juni 2015

tarkoflen

Hej med jer

jeg vil lige høre om der er nogen der har erfaring med at bruge en damprenser til at gøre rent med derhjemme? 

Selvom det er mig meget imod, overvejer jeg faktisk sådan en h2o moppe fra noget tvshop! Er træt af at bruge en masse kemikalier, og jeg synes alligevel ikke vores gulve bliver ordentlig rene! 

Så kom endelig med erfaringer om det er godt eller skidt tænker det ser ud til at være for godt til at være sandt, men alt hvad jeg læser om damprensning lyder til at være rigtig godt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

wilfa

Vi har en Black & Decker dampmoppe, vi er meget glad for den. Det eneste er at selve ledningen ikke er så lang, men vi har bare en tromle til at stå i den ene enden af huset, så slipper man for at skulle skifte stikkontakt maaaaange gange.

denne er kun til gulvet, så kender ikke dem der man har flere funktioner til.

Anmeld Citér

24. juni 2015

tarkoflen

wilfa skriver:

Vi har en Black & Decker dampmoppe, vi er meget glad for den. Det eneste er at selve ledningen ikke er så lang, men vi har bare en tromle til at stå i den ene enden af huset, så slipper man for at skulle skifte stikkontakt maaaaange gange.

denne er kun til gulvet, så kender ikke dem der man har flere funktioner til.

Tusind tak for dit svar  

dejligt at høre gode erfaringer, selvom  det er irriterende med en kort ledning jeg vil gerne have en af dem man kan bruge til flere formål, især til at vaske vinduer, da det virkelig er en hadeopgave! Og så også til badeværelset generelt, når nu man har en lille pilfinger

Anmeld Citér

24. juni 2015

tarkoflen

Er der ikke andre der har erfaringer  de vil dele

Anmeld Citér

24. juni 2015

MorTil4<3

Følger lige med hihi  

for står selv og overvejer den meget kraftigt! 

Anmeld Citér

24. juni 2015

tarkoflen

SnartMorTil>4 skriver:

Følger lige med hihi  

for står selv og overvejer den meget kraftigt! 

Du skal være så velkommen håber sådan der er nogle der kan byde ind med lidt mere

hvilken en har du overvejet?

Anmeld Citér

24. juni 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
tarkoflen skriver:

Hej med jer

jeg vil lige høre om der er nogen der har erfaring med at bruge en damprenser til at gøre rent med derhjemme? 

Selvom det er mig meget imod, overvejer jeg faktisk sådan en h2o moppe fra noget tvshop! Er træt af at bruge en masse kemikalier, og jeg synes alligevel ikke vores gulve bliver ordentlig rene! 

Så kom endelig med erfaringer om det er godt eller skidt tænker det ser ud til at være for godt til at være sandt, men alt hvad jeg læser om damprensning lyder til at være rigtig godt

jeg ved ikke med den der H2O, men vi har en damprenser og den er jeg glad for når gulvtæpperne skal gøres rene efter ungerne...

Anmeld Citér

24. juni 2015

MorTil4<3

tarkoflen skriver:

Du skal være så velkommen håber sådan der er nogle der kan byde ind med lidt mere

hvilken en har du overvejet?

Tak 

har kigget på den fra Tvins der heder H2O mop X5 

har dog fundet den hos Ellos en hundredemand billigere . . 

men er stadig i tvivl om jeg skal eller ikke skal hihi 

Anmeld Citér

24. juni 2015

tarkoflen

Ms.Sunshine skriver:

jeg ved ikke med den der H2O, men vi har en damprenser og den er jeg glad for når gulvtæpperne skal gøres rene efter ungerne...

Hvilken en har l? Vi har ikke gulvtæpper, kun klinker og trægulve, så det skal være en der er god til det, men jeg tror nu de fleste kan begge dele

Anmeld Citér

24. juni 2015

tarkoflen

SnartMorTil>4 skriver:

Tak 

har kigget på den fra Tvins der heder H2O mop X5 

har dog fundet den hos Ellos en hundredemand billigere . . 

men er stadig i tvivl om jeg skal eller ikke skal hihi 

Det er også den jeg overvejer mest! Især fordi den ser ud til at kunne alle ting i en dims uden at man skal tilkøbe alverdens tilbehør, og så er den rimelig billig... Omvendt er jeg ikke meget for det der tvshop, men måske der findes gode produkter derfra synes at have hørt at tvins havde åbnet en butik et eller andet sted i Kbh, men det er bare lidt langt fra Jylland 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.