Update på Ida.........:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

NaFe

Anna-jonas skriver:

Jeg burde ha' opdateret jer alle på lille Ida, men for at være ærlig har jeg ikke haft hverken overskud eller lyst til det.

Er ret nede humørmæssigt...........tror det er en reaktion på hendes sygdom, og det pres der har været på vores familie igennem flere måneder nu.
Ang. Ida.............hmmmm..........altså, de er stadig ikke nået til nogen konklusion ang. hvad hun fejler. Men, men, men................måske skyldes hendes tilstand den vaccine hun fik da hun var 3 mdr. specielt kighoste vacc. har de kig på.. Så derfor må Ida ikke blive vaccineret med den igen.

Jeg går til fysioterapi med hende, da hun ikke helt udvikler sig aldersvarende.............jeg får øvelser jeg skal lave med hende. Hun er jo knap 6 1/2 mdr. nu, og kan faktisk ikke ret meget..............:-( Det sidste nye problem vi har fået med hende, er at hun har meget dårlig mundmotorik. Det betyder at hun slet ikke kan finde ud af at spise. Maden ligger bare inde i munden på hende, og siver så ud med hendes mundvand. Det er meget sparsomt, hvad hun får indenbords. Hun bruger hverken læberne til at skrabe maden af, eller tungen til at skubbe det rundt. Det er ikke så godt, da hun jo ikke kan leve af min mælk altid. ( Ser nok også mærkeligt ud, at amme en 20 årig.).
Det er for tidligt at vurdere om Ida er blevet hjerneskadet.................men det er jeg bange for at hun er blevet. Især p.g.a det med munden og maden. Vi går stadig til kontroller på skejby, og de slipper os ikke, før Ida er i normal udvikling.
Jeg er rigtig sårbar og trist for tiden................og der skal næsten ingenting til at slå mig af pinden. Regner med at får en fyreseddel i slutningen af september, så det hjælper jo heller ikke på det hele. Heller ikke selvom jeg ikke ønsker at komme tilbage på min arbejdsplads.

Mange hilsner en trist og træt mor.

Åhh ha lille Ida dog....

Ønsker virkelig alt alt det bedste for din lille ida, og håber hun med tiden kan komme helt med, og der ikke er sket de store skader....

Og kan virkelig godt forstå du også har det svært, og syntes da også i burde kunne få noget hjælp, med hensyn til snak med nogen professionelle, for ja det kommer jo også til a påvirke jeres familie, og ikke kun lille ida...

Håber alt det beste for jeg alle 5...

mange kram og knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Klumpe-dumpe

Åhh sødeste Mette, det gør så ondt i mit hjerte at læse det med bette Ida.

Det er fuldstændig forståeligt at du nemt bliver vippet af pinden, hvem pokker ville ikke det.

Hvad er planen for Ida, ind ting er jo at gå til kontrol, og til fys. Men er der lagt en plan om hun skal til udvidet undersøgelser for at se om hun evt har fået en hjerneskade, eller er hun for lille til det endnu?

Jeg håber at solen vil skinne på jer alle 5 i fremtiden.

De varmeste hilsner og tanker fra Trine

Anmeld

14. september 2009

Barbamama

Det lyder helt fordærdeligt søde....  Jeg kan godt forstå du ikke lige har holdt os opdaterede eller haft lyst til at skrive. Det må bare være så hårdt det I gennemgår og vi kan jo slet ikke sætte os ind i HVOR hårdt det er. Jeg håber du føler du får lidt emotionel støtte herinde.... Det er helt vildt synd for din datter at hun ikke rigtig kan finde ud af at spise, men jeg tænker at det må komme med tiden. De fleste børn skal jo øve sig i det og hvis hun er lidt længere tid om tingene kommer det med maden jo også bare lidt senere. Jeg håber det bedste for hele jeres familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.