Update på Ida.........:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. september 2009

anna-jonas

Jeg burde ha' opdateret jer alle på lille Ida, men for at være ærlig har jeg ikke haft hverken overskud eller lyst til det.

Er ret nede humørmæssigt...........tror det er en reaktion på hendes sygdom, og det pres der har været på vores familie igennem flere måneder nu.
Ang. Ida.............hmmmm..........altså, de er stadig ikke nået til nogen konklusion ang. hvad hun fejler. Men, men, men................måske skyldes hendes tilstand den vaccine hun fik da hun var 3 mdr. specielt kighoste vacc. har de kig på.. Så derfor må Ida ikke blive vaccineret med den igen.

Jeg går til fysioterapi med hende, da hun ikke helt udvikler sig aldersvarende.............jeg får øvelser jeg skal lave med hende. Hun er jo knap 6 1/2 mdr. nu, og kan faktisk ikke ret meget..............:-( Det sidste nye problem vi har fået med hende, er at hun har meget dårlig mundmotorik. Det betyder at hun slet ikke kan finde ud af at spise. Maden ligger bare inde i munden på hende, og siver så ud med hendes mundvand. Det er meget sparsomt, hvad hun får indenbords. Hun bruger hverken læberne til at skrabe maden af, eller tungen til at skubbe det rundt. Det er ikke så godt, da hun jo ikke kan leve af min mælk altid. ( Ser nok også mærkeligt ud, at amme en 20 årig.).
Det er for tidligt at vurdere om Ida er blevet hjerneskadet.................men det er jeg bange for at hun er blevet. Især p.g.a det med munden og maden. Vi går stadig til kontroller på skejby, og de slipper os ikke, før Ida er i normal udvikling.
Jeg er rigtig sårbar og trist for tiden................og der skal næsten ingenting til at slå mig af pinden. Regner med at får en fyreseddel i slutningen af september, så det hjælper jo heller ikke på det hele. Heller ikke selvom jeg ikke ønsker at komme tilbage på min arbejdsplads.

Mange hilsner en trist og træt mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hold da op, det lyder godt nok som en sej og rigtig trist omgang. Jeg håber virkelig I holder hovedet oven vande og at Ida kommer tilbage på sporet udviklingsmæssigt.

Stot stort kram
Rosa

Anmeld

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

øv øv øv..... jeg ved dårligt hvad jeg skal sige "skrive"... jeg får det SÅ skidt når jeg prøver at sætte mig ind i din situation!! der er ikke noget at sige til at du er nede søde Mette!

kommer sådan til at tænke på om i egentlig har fået noget som helst krisehjælp i forhold til lille Ida´s situation? du/i må have brug for at få en masse ud, og læsse af på en eller anden måde?

det lyder ret skræmmende det der med maden...  der er temmelig sikkert ikke andet at gøre end at træne det igen og igen... men det bliver det ikke mindre hårdt af! jeg blev helt forskrækket da du skrev de måske tror det hele kan have forbindelse til kighoste vaccinen... da Nikoline fik sin 5 mdr. blev hun SÅ dårlig, meget høj feber og jeg kunne ikke komme i kontakt med hende hun lå bare og stønnede.... så vi var afsted til vagtlægen som jo ikke mente det var pga. vaccinen...

fortsat for jer! og sender dig mange knus

Anmeld

14. september 2009

Vingummien

Ej er da  ked af at høre det med fyreseddel også nu, uanset om man har lydt til arbejdet eller ej så er det bare ikke lige det man har brug for.

Er så synd jer

Anmeld

14. september 2009

Dictes mor

Det er jeg rigtig ked af at læse. Jeg håbede sådan, at det gik bedre med hende. Jeg kan godt forstå, at du er bekymret og meget trist. Det er der da slet ikke noget at sige til. Det er jo en ganske forfærdelig situation at stå i. Jeg var lige ved at sige skide værre med jobbet, selvom jeg godt ved, at det måske lige er det der får bæret til at løbe over, men jeg synes bare, at du har så meget andet at spekulere på. Så jeg håber ikke, at det slår dig helt ud.

Du har klaret det helt utroligt flot, og det gør du fortsat, og jeg tror ikke, at der er nogen herinde, der bebrejder dig, at du er trist og ikke har overskud til så meget. Du skal bare passe på dig selv og din familie.

Jeg krydser alt jeg kan for, at lille Ida snart får det godt igen.

Knus Camilla

Anmeld

14. september 2009

Bondepigen

Føler virkelig med jer. Kan godt forstå, du er nede for tiden og ikke har rett meget overskud.  Jeg håber bare der sker et mirakel så lille smukke Ida får det godt igen, ja og osse alle jer andre!!!

Anmeld

14. september 2009

Mormilla

Ej det er jeg ked af at høre!!! Det må være meget hårdt for jer!!!

Her er et stor til dig...

Anmeld

14. september 2009

sarahb

årrrrrrhhhhh Mette.. Det er jeg ked af at høre... det må være en ordenlig omgang... puhhhaaaaaa hvor må det bare være så hårdt!!

Søde mette jeg ville ønske jeg kunne give dig en garanti for at alt løser sig og at hun ikk har taget skade af det og at der aldrig bliver mere..Ihh det ville jeg ønske!!

I ønskes alt held og lykke med hende, og jeg håber at solen skinner på jer fra nu af

Stort knus herfra

Anmeld

14. september 2009

oo

åh Mette! Jeg blir rigtig trist når jeg læser dit indlæg, hvor er det bare ærgeligt at hun skal være syg og I ikke helt kan få svar på hvad det er og hvad det gør ved hende. Det må bare være så hårdt, især at se hende udvikle sig "forkert".
Men dejlig, det er hun altså!!
Der er lidt opmuntring på vej med posten herfra mig af, så imorgen kan du fyre helt op for anlægget og rase ud! - æhm...hvis du altså kan få manden til at gå en tur med ungerne imens

rigtig mange kram herfra mig, der slet ikke kan forestille sig hvilken uro din familie er i lige nu.

Anmeld

14. september 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Jeg burde ha' opdateret jer alle på lille Ida, men for at være ærlig har jeg ikke haft hverken overskud eller lyst til det.

Er ret nede humørmæssigt...........tror det er en reaktion på hendes sygdom, og det pres der har været på vores familie igennem flere måneder nu.
Ang. Ida.............hmmmm..........altså, de er stadig ikke nået til nogen konklusion ang. hvad hun fejler. Men, men, men................måske skyldes hendes tilstand den vaccine hun fik da hun var 3 mdr. specielt kighoste vacc. har de kig på.. Så derfor må Ida ikke blive vaccineret med den igen.

Jeg går til fysioterapi med hende, da hun ikke helt udvikler sig aldersvarende.............jeg får øvelser jeg skal lave med hende. Hun er jo knap 6 1/2 mdr. nu, og kan faktisk ikke ret meget..............:-( Det sidste nye problem vi har fået med hende, er at hun har meget dårlig mundmotorik. Det betyder at hun slet ikke kan finde ud af at spise. Maden ligger bare inde i munden på hende, og siver så ud med hendes mundvand. Det er meget sparsomt, hvad hun får indenbords. Hun bruger hverken læberne til at skrabe maden af, eller tungen til at skubbe det rundt. Det er ikke så godt, da hun jo ikke kan leve af min mælk altid. ( Ser nok også mærkeligt ud, at amme en 20 årig.).
Det er for tidligt at vurdere om Ida er blevet hjerneskadet.................men det er jeg bange for at hun er blevet. Især p.g.a det med munden og maden. Vi går stadig til kontroller på skejby, og de slipper os ikke, før Ida er i normal udvikling.
Jeg er rigtig sårbar og trist for tiden................og der skal næsten ingenting til at slå mig af pinden. Regner med at får en fyreseddel i slutningen af september, så det hjælper jo heller ikke på det hele. Heller ikke selvom jeg ikke ønsker at komme tilbage på min arbejdsplads.

Mange hilsner en trist og træt mor.

Som jeg skrev på ns føler jeg virkelig med dig og din familie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.