Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NBNixen skriver: He he jeg ved det faktisk ikke . . Jeg har lige ligget syg, hvor jeg tabte mig de 3 kilo plus to ekstra kilo og dem tog jeg så på igen, så alt i alt er jeg kun de der 3 kilo over min start vægt, men tror at den stiger en smule de kommende uger inden termin Men det kan måske være fordi jeg ikke har fået nogle sære spisevaner og så har jeg faktisk mindre lyst til det jeg normalt var vild med at spise og så spiser jeg mindre, men stadig det jeg skal
He he jeg ved det faktisk ikke . . Jeg har lige ligget syg, hvor jeg tabte mig de 3 kilo plus to ekstra kilo og dem tog jeg så på igen, så alt i alt er jeg kun de der 3 kilo over min start vægt, men tror at den stiger en smule de kommende uger inden termin
Men det kan måske være fordi jeg ikke har fået nogle sære spisevaner og så har jeg faktisk mindre lyst til det jeg normalt var vild med at spise og så spiser jeg mindre, men stadig det jeg skal
Ville ønske det var mig, her er chokolade min favorit. Håber ikke jeg tager for meget på! Er det dit første :-)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ville ønske det var mig, her er chokolade min favorit. Håber ikke jeg tager for meget på! Er det dit første :-)
He he jeg ville faktisk ønske jeg kunne tage et stykke chokolade ind i mellem uden at blive dårlig . . Jeps det er mit første, en lille dreng
NBNixen skriver: He he jeg ville faktisk ønske jeg kunne tage et stykke chokolade ind i mellem uden at blive dårlig . . Jeps det er mit første, en lille dreng
Hehe jeg venter også en dreng, det også mit første.
Bentemor skriver: Er i uge 39 nu, tabte mig også i starten pga opkast og kvalme ca fire kg. Er nu tre kg over min startvægt, altså før gravidliteten.
Ej hvor dejligt!
Camilla19 skriver: Jeg er 33+6 og har taget 8 kg på siden uge 28 :-) baby vokser jo rigtig meget sidst i graviditeten og tager mere på nu :-) jeg tabte 6 kg i de første 17 uger af graviditeten pga kvalme og opkast :-)
Jeg er 33+6 og har taget 8 kg på siden uge 28 :-)
baby vokser jo rigtig meget sidst i graviditeten og tager mere på nu :-)
jeg tabte 6 kg i de første 17 uger af graviditeten pga kvalme og opkast :-)
Så længe den bliver under 10 kg så det fint, virket jeg ikke tror den gør hos mig hehe har dog ikke taget på endnu men jeg elsker chokolade
Anonym skriver: Hehe jeg venter også en dreng, det også mit første.
Et stort Tillykke hvis jeg ikke havde fået skrevet det . . Og det bliver spændende
Anonym skriver: Så længe den bliver under 10 kg så det fint, virket jeg ikke tror den gør hos mig hehe har dog ikke taget på endnu men jeg elsker chokolade
Når man planlægger at vil have barn må man også forvente at tag mellem 15-20 kg på :-)
man må jo bare tabe sig igen bagefter :-)
Jeg er overrasket over så lidt der bliver taget på og dybt misundelig :/..
Det er min 4 graviditet og jeg tager igen på og ligner en hval...
23 + 5 og har taget 6 kg på
NBNixen skriver: Et stort Tillykke hvis jeg ikke havde fået skrevet det . . Og det bliver spændende
Tak og i lige måde! Ja det gør så, glæder mig så meget!
Når man planlægger at vil have barn må man også forvente at tag mellem 15-20 kg på :-) man må jo bare tabe sig igen bagefter :-)
Ja det rigtigt, det bare mange kg, tabte 12-16kg sidste år så det hårdt at tag på igen :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128