22uger = 0kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
22 svar
2 synes godt om
23. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej piger jeg er idag 22uger henne, i starten af min graviditet tabte jeg mig 5 kg.

Var på vægten idag og er nu ved min startes vægt. Hvor meget tog i på fra ca 22uge til og med fødslen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

Camilla19

Anonym skriver:

Hej piger jeg er idag 22uger henne, i starten af min graviditet tabte jeg mig 5 kg.

Var på vægten idag og er nu ved min startes vægt. Hvor meget tog i på fra ca 22uge til og med fødslen? 

Jeg er 33+6 og har taget 8 kg på siden uge 28 :-) 

baby vokser jo rigtig meget sidst i graviditeten og tager mere på nu :-)

jeg tabte 6 kg i de første 17 uger af graviditeten pga kvalme og opkast :-)

Anmeld Citér

23. juni 2015

Benjamins'mor

4 kg anden gang

Anmeld Citér

23. juni 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg er 34+2 og har taget 15 kg på i alt. :-)

Anmeld Citér

23. juni 2015

NBNixen

Anonym skriver:

Jeg er 29+4 i dag og jeg har taget 0 kg. på siden uge 22 - men har taget omkring 3 kilo på i hele graviditeten . . 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Milas14

Jeg er i uge 24 og har taget 6 kg på.

Anmeld Citér

23. juni 2015

Maja88

Anonym skriver:

18kg

Anmeld Citér

23. juni 2015

Bentemor

• Er i uge 39 nu, tabte mig også i starten pga opkast og kvalme ca fire kg. Er nu tre kg over min startvægt, altså før gravidliteten. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Anonym trådstarter

NBNixen skriver:

Jeg er 29+4 i dag og jeg har taget 0 kg. på siden uge 22 - men har taget omkring 3 kilo på i hele graviditeten . . 

Ej hvor dejligt, hvordan kan det være. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

NBNixen

Anonym skriver:

Ej hvor dejligt, hvordan kan det være. 

He he jeg ved det faktisk ikke . . Jeg har lige ligget syg, hvor jeg tabte mig de 3 kilo plus to ekstra kilo og dem tog jeg så på igen, så alt i alt er jeg kun de der 3 kilo over min start vægt, men tror at den stiger en smule de kommende uger inden termin  

Men det kan måske være fordi jeg ikke har fået nogle sære spisevaner og så har jeg faktisk mindre lyst til det jeg normalt var vild med at spise og så spiser jeg mindre, men stadig det jeg skal

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.