Fortrudt huen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Ja jeg ved det nok bare er pjat og dumt at lægge noget i det men er virkelig ked af det nu . . 

jeg bestod idag den sidste eksamen på HGV , ret stolt af mig selv da jeg er højgravid med stort H og venter tvillinger ...
men da jeg skal tilbage næste år og tage EUX har jeg valgt at (spare) huen væk denne gang. 

men nu fortryder jeg  jeg ligner jo ikke en student. . 

selv min egen familie var/er forvirret og tror ikke at jeg er "rigtig" student da jeg jo skal læse videre næste år efter endt barsel 

men det ER jeg jo 

så jeg havde ikke en eneste familie ude på den anden side af døren, hvorimod min halvbror som var oppe i dag også, havde det halve af familien med. FOR HAN BLEV JO STUDENT 

jeg syntes ellers selv jeg har forsøgt at forklare 100 gange, men bare fordi man har nævnt "læser videre" amen så er jeg ikke færdig, suk . 

men det jeg vil frem til, kan man nu bestille en hue, som så bare kommer hjem og så bare man har den, eller er det pjat jeg skal lade vær at tænke over. . jeg ved jo bedst, men åhh altså  føler mig af en underlig grund meget " bar" på toppen . . . 

Er enig med de andre at det ikke er en studenter eksamen, og derfor oprindeligt ikke berettiger en hue.

men jeg tænker, er det overhovedet muligt at få en nu? Mener der er pæn lang leveringstid og når du så endeligt modtageren, hvad vil du sp bruge den til? Så vidt jeg husker er der et bestemt stykke tid, man går med huen efter eksamen (uden at være sikker)? Så mon den kunne nå at blive leveret inden, savnet og "tidsfrister" var overstået. Hvis det giver mening

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

ung-mor-2014

Køb hvis du vil, men som de andre siger alle kan få en hue nu til dags lige meget uddannelse, selv landmand for en efter de er færdige, tro mig vi har diskuteret det meget herhjemme da kærestens søster fik hue på, hun tog en HF på VUC, vi kan ikke længere se meningen med en hue når selv dem der tager landmands uddannelsen kan få en(vi er selv igang med uddannelse landmand)

men tillykke med det

Anmeld Citér

23. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Ja jeg ved det nok bare er pjat og dumt at lægge noget i det men er virkelig ked af det nu . . 

jeg bestod idag den sidste eksamen på HGV , ret stolt af mig selv da jeg er højgravid med stort H og venter tvillinger ...
men da jeg skal tilbage næste år og tage EUX har jeg valgt at (spare) huen væk denne gang. 

men nu fortryder jeg  jeg ligner jo ikke en student. . 

selv min egen familie var/er forvirret og tror ikke at jeg er "rigtig" student da jeg jo skal læse videre næste år efter endt barsel 

men det ER jeg jo 

så jeg havde ikke en eneste familie ude på den anden side af døren, hvorimod min halvbror som var oppe i dag også, havde det halve af familien med. FOR HAN BLEV JO STUDENT 

jeg syntes ellers selv jeg har forsøgt at forklare 100 gange, men bare fordi man har nævnt "læser videre" amen så er jeg ikke færdig, suk . 

men det jeg vil frem til, kan man nu bestille en hue, som så bare kommer hjem og så bare man har den, eller er det pjat jeg skal lade vær at tænke over. . jeg ved jo bedst, men åhh altså  føler mig af en underlig grund meget " bar" på toppen . . . 

Hvis du vil have huen, så køb den.

jeg gad ikke bruge så mange penge på en hue, som bare kom til at ligge et sted, så jrg lavede bare en selv. 

Synes din familie er tarvelig e, om du får hue eller ej, så kan de da godt fejre dig. Ingen siger det skal være noget kæmpe nummr ud af det, men i det mindste være der når du kommer ud. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

ErDetSnartNU

Jeg ville spare de penge nu hvor du ikke har bestilt den Tro mig - du kommer til at være SÅ ligeglad med den hue når du bliver ældre/når videre i uddannelsesverdenen. Lige når man er blevet student er den da "vigtig" men studentereksamen er jo ingenting i sig selv - den er jo blot adgangsgivende til noget mere = blot et skridt på vejen. Nu hvor jeg snart har kandidaten i hus (og blev bachelor for et par år siden) ved jeg faktisk ikke engang hvor min hue er og synes det er lidt sørgeligt med de voksne mennesker som har deres studenterhue udstillet på stuens æresplads - det er næsten som om at de ikke er nået videre i livet end teenagetidens "højdepunkt". Så i stedet for at bruge pengene på en hue ville jeg købe fx en flot vase/en figur eller et eller andet som du har lyst til at have fremme i hjemmet når du bliver ældre og alle andre bare har deres studenterhue til at ligge og fylde i et skab et sted 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.