Anonym skriver:
Ja jeg ved det nok bare er pjat og dumt at lægge noget i det
men er virkelig ked af det nu . .
jeg bestod idag den sidste eksamen på HGV
, ret stolt af mig selv da jeg er højgravid med stort H og venter tvillinger
...
men da jeg skal tilbage næste år og tage EUX har jeg valgt at (spare) huen væk denne gang.
men nu fortryder jeg
jeg ligner jo ikke en student. .
selv min egen familie var/er forvirret og tror ikke at jeg er "rigtig" student da jeg jo skal læse videre næste år efter endt barsel 
men det ER jeg jo 
så jeg havde ikke en eneste familie ude på den anden side af døren, hvorimod min halvbror som var oppe i dag også, havde det halve af familien med. FOR HAN BLEV JO STUDENT 
jeg syntes ellers selv jeg har forsøgt at forklare 100 gange, men bare fordi man har nævnt "læser videre" amen så er jeg ikke færdig, suk .
men det jeg vil frem til, kan man nu bestille en hue, som så bare kommer hjem og så bare man har den, eller er det pjat jeg skal lade vær at tænke over. . jeg ved jo bedst, men åhh altså
føler mig af en underlig grund meget " bar" på toppen . . .
Hvis du vil have huen, så køb den.
jeg gad ikke bruge så mange penge på en hue, som bare kom til at ligge et sted, så jrg lavede bare en selv.
Synes din familie er tarvelig e, om du får hue eller ej, så kan de da godt fejre dig. Ingen siger det skal være noget kæmpe nummr ud af det, men i det mindste være der når du kommer ud.
Anmeld
Citér