Fortrudt huen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
13 svar
50 synes godt om
22. juni 2015

Anonym trådstarter

Ja jeg ved det nok bare er pjat og dumt at lægge noget i det men er virkelig ked af det nu . . 

jeg bestod idag den sidste eksamen på HGV , ret stolt af mig selv da jeg er højgravid med stort H og venter tvillinger ...
men da jeg skal tilbage næste år og tage EUX har jeg valgt at (spare) huen væk denne gang. 

men nu fortryder jeg  jeg ligner jo ikke en student. . 

selv min egen familie var/er forvirret og tror ikke at jeg er "rigtig" student da jeg jo skal læse videre næste år efter endt barsel 

men det ER jeg jo 

så jeg havde ikke en eneste familie ude på den anden side af døren, hvorimod min halvbror som var oppe i dag også, havde det halve af familien med. FOR HAN BLEV JO STUDENT 

jeg syntes ellers selv jeg har forsøgt at forklare 100 gange, men bare fordi man har nævnt "læser videre" amen så er jeg ikke færdig, suk . 

men det jeg vil frem til, kan man nu bestille en hue, som så bare kommer hjem og så bare man har den, eller er det pjat jeg skal lade vær at tænke over. . jeg ved jo bedst, men åhh altså  føler mig af en underlig grund meget " bar" på toppen . . . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Anonym skriver:

Ja jeg ved det nok bare er pjat og dumt at lægge noget i det men er virkelig ked af det nu . . 

jeg bestod idag den sidste eksamen på HGV , ret stolt af mig selv da jeg er højgravid med stort H og venter tvillinger ...
men da jeg skal tilbage næste år og tage EUX har jeg valgt at (spare) huen væk denne gang. 

selv min egen familie var/er forvirret og tror ikke at jeg er "rigtig" student da jeg jo skal læse videre næste år efter endt barsel 

men det ER jeg jo