Føler mig overfladisk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Anonym skriver:

Tak for svar tøser, det gav lidt ro i maven  Han er en stor mand, også i højden, og det er det jeg altid gerne har ville ha'! Han har super pæne øjne, det sødeste smil, han virker følsom og samtidig som en drengerøv på trods af alderen... Han virker rigtig sjov, og som en der kan få mig lidt ned på jorden når jeg letter lidt, enten i et hysterisk raserianfald () eller af begejstring  Jeg glæder mig til at møde ham... Så må vi se hvad det fører til 

Jeg jagtede min mand han var ikke til rødhåret piger, hverken naturligt eller farvet og mit hår var farvet knaldrødt - efter noget tid så begyndte han heldigvis at synes jeg var sød måske ikke den lækreste og jeg synes da heller ikke han var den lækreste men hold kæft han var skide charmerende - han havde også lidt til den gode side og har det endnu men eftersom vi snart har været sammen i 6 år og har to børn - så vil jeg da sige han er blevet lækre i løbet af de 6 år fordi jeg elsker ham det højere nu.

udseendet falmer jo - så alle de mænd som gør noget ud af sig selv nu og er lækre vil måske ikke være det om 20 år - så er det da meget federe at have verdens dejligste mand med den skønneste personlighed <3

ps. Det nok kun David Beckham som vil være lækker uanset hvad - til han dør

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

modesty

Anonym skriver:

Har altså lige brug for at lufte lidt ud, og dele mine tanker med nogen 

Sagen er den at jeg dater lidt, og har mødt den her fyr over nettet. Han virker SÅ sød, og vi er meget ens på mange områder. Han virker rigtig meget som min type, og vi skal mødes på onsdag  Men sagen er den, at han er lidt tyk  Ikke sådan fed eller noget, men med en god lille mave og små rødvins... Altså til den gode side  Han ser ellers i øvrigt møg sød ud, rigtig kønne øjne og et sødt smil! Jeg selv er en slank pige, jeg er ikke en hysterisk fitnessfreak, men jeg går da op i at holde mig slank  Jeg er bange for at jeg alene pga hans lidt polstrede ydre Ikke vil være åben overfor hans person... Ja, jeg er nok i virkeligheden lidt overfladisk, og det skræmmer mig lidt, for sådan vil jeg da ikke være... Og så alligevel lidt, for man skal jo tænde på hinanden...

Er der nogen der har prøvet at have samme udgangspunkt, men så ende med at falde for en mand der ikke passede til ens kriterier for det ydre, og så alligevel tænde på ham og elske ham? Jeg ved godt at jeg bare skal springe ud i det, møde ham onsdag og så tage den derfra... Det er bare svææææært 

Jeg fandt i en relativt ung alder ud af at de ting der tændte mig seksuelt ved en mand, havde meget lidt at gøre med hans udseende. Han kunne være sådan én veninderne dånede over, eller én de ikke ville røre med en ildtang. Det var noget meget mere udefinérbart end brune øjne eller store hænder der gjorde det for mig. 

Min pointe er: Prøv at give slip på ydre forestillinger om status og hvordan det ser ud når I kommer gående sammen ned af Strøget. Lyt til maven (eller den dér anden kropsdel der sidder lidt længere nede end maven).

Hvis den seksuelle kemi er der, fedt. Så skal du nok komme dig over dine forbehold. Hvis den ikke er der, så må det være sådan, og så skal du ikke slå dig selv i hovedet over hvorfor. Det er ikke noget du selv kan styre.

Pøj pøj med mødet på onsdag. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Kay

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg dater lidt, og har mødt den her fyr over nettet. Han virker SÅ sød, og vi er meget ens på mange områder. Han virker rigtig meget som min type, og vi skal mødes på onsdag  Men sagen er den, at han er lidt tyk  Ikke sådan fed eller noget, men med en god lille mave og små rødvins... Altså til den gode side  Han ser ellers i øvrigt møg sød ud, rigtig kønne øjne og et sødt smil! Jeg selv er en slank pige, jeg er ikke en hysterisk fitnessfreak, men jeg går da op i at holde mig slank  Jeg er bange for at jeg alene pga hans lidt polstrede ydre Ikke vil være åben overfor hans person... Ja, jeg er nok i virkeligheden lidt overfladisk, og det skræmmer mig lidt, for sådan vil jeg da ikke være... Og så alligevel lidt, for man skal jo tænde på hinanden...

Er der nogen der har prøvet at have samme udgangspunkt, men så ende med at falde for en mand der ikke passede til ens kriterier for det ydre, og så alligevel tænde på ham og elske ham? Jeg ved godt at jeg bare skal springe ud i det, møde ham onsdag og så tage den derfra... Det er bare svææææært 

Jeg mødte min mand over nettet og vi klikkede rigtig godt, men gå er en del lavere end mig...

Han er 165 og jeg er 178 

Jeg var ret skeptisk ved at skulle møde ham, men ja hellere fortryde det jeg gør end det jeg aldrig fik gjort så jeg tog på date  og faldt pladask for jordens dejligste mand og nu faren til mine børn og i morgen har vi 3 års bryllupsdag

Anmeld Citér

22. juni 2015

Sprit25

Jegkiggerpåfugle skriver:

Jeg jagtede min mand han var ikke til rødhåret piger, hverken naturligt eller farvet og mit hår var farvet knaldrødt - efter noget tid så begyndte han heldigvis at synes jeg var sød måske ikke den lækreste og jeg synes da heller ikke han var den lækreste men hold kæft han var skide charmerende - han havde også lidt til den gode side og har det endnu men eftersom vi snart har været sammen i 6 år og har to børn - så vil jeg da sige han er blevet lækre i løbet af de 6 år fordi jeg elsker ham det højere nu.

udseendet falmer jo - så alle de mænd som gør noget ud af sig selv nu og er lækre vil måske ikke være det om 20 år - så er det da meget federe at have verdens dejligste mand med den skønneste personlighed <3

ps. Det nok kun David Beckham som vil være lækker uanset hvad - til han dør

Og jenson Button

Anmeld Citér

22. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg tænker, at hvis kemien er der, så lægger du slet ikke mærke til det...

Jeg troede ikke, at jeg ville finde sammen med min mands udseende. Forstået på den måde, at det var ikke den slags type, jeg normalt faldt for. 

Dengang jeg faldt for min mand, lagde jeg egentlig ikke mærke til hans udseende som sådan, fordi vi klikkede bare så sindssygt godt sammen. 

Det eneste jeg kan huske, jeg lagde mærke til var hans meget lyseblå øjne. 

Min Mand har Idag taget En del mere på, så han har også til den gode side.. Det tænker jeg ikke over..

held og lykke med det hele!

Anmeld Citér

22. juni 2015

Tip!

Jeg mødte min kæreste den 1 januar.. Han havde den grimmestes jakke på, og jeg var ved at fortryde... Shit en bonderøv tænkte jeg... Endvidere er han skæv ved munden grundet sygdom og operation... 

Tilmed er han en robust fyr og med en mave der ligner han kan føde hvert øjeblik.. 

Men jeg kan ikke se mig sammen med andre end ham nu  

hans kærlighed, hans skæve smil og de fantastiske øjne som stråler kærlighed, så er det sgu lige meget med den baby vom.. 

Jakken er lagt langt væk og han har fået kælenavnet quasimodo 

Se tiden an, måske der gemmer sig en mand med hjertet på det rette sted bag den lidt tykke mave.. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Prøv at glemme de ekstra kilo og tage ud på flere dates med ham - hvis du bliver forelsket i ham begynder du også at have lyst til ham 

Anmeld Citér

22. juni 2015

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

Sådan havde jeg det også da jeg mødte min kæreste. Jeg troede jeg skulle have en mørkhåret, mørke øjne og lidt hård gut, men endte med en blond, blå øjne og utroligt følsom mand ☺ til at starte med var der ikke den der vilde tiltrækning, men gav det en chance og jo mere jeg lærte ham at kende jo mere tiltrukket blev jeg af ham. Vi har været sammen i snart 4 år. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Mille123

Anonym skriver:

Ja jeg har prøvet det du beskriver, mine to forrige længerevarende parforhold, var med ribbede mænd, altså total slimfit, med pæne markerede muskler. 

Manddn jeg endte med at gifte mig med, er allergisk overfor sport, og husker tydeligt skuffelsen første gang han smed trøjen, og "ølmaven" viste sit grimme ansigt  - jeg gav det en chance, og her 6 år efter er der kommet lidt mere mave , men vi er gift og har en dejlig søn sammen. I dag vil jeg hellere have en mand med sul på kroppen end en super tynd/ eller slimfit mand. Han er dejlig som han er, så det er lidt en solskins historie. Jeg selv er slank og løber og træner og det harmonerer fint 

Anmeld Citér

24. juli 2015

mortilsilke

Det er lidt tid siden, men hvordan gik din date? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.